مقام سابق موساد: سنوار برخلاف همه تخمین‌ها قوی تر شده است

مقام سابق موساد: سنوار برخلاف همه تخمین‌ها قوی تر شده است
يکشنبه 21 مرداد 1403 - 11:02

«رامی ایگرا»، رئیس سابق بخش اسرا و مفقودین در موساد گفت :یحیی سنوار، ضعیف نشده، بلکه قوی‌تر شده است. 

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه معاریو به نقل از «رامی ایگرا»، رئیس سابق بخش اسرا و مفقودین در موساد گفت: یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، ضعیف نشده، بلکه قوی‌تر شده است.

وی افزود :توافق کنونی به این معناست که تعداد بسیار کمی از افراد ربوده شده را بازپس می گیریم و حماس همچنان قدرت را در غزه خواهد داشت.

رژیم صهیونیستی در ۱۰ ماه گذشته به شدت به دنبال پیدا کردن کوچک‌ترین اطلاعاتی از آقای سنوار به منظور بازداشت یا ترور وی بوده، اما با ناکامی اطلاعاتی و امنیتی در این خصوص مواجه شده است. رژیم صهیونیستی تا به امروز نه تنها موفق به دسترسی به آقای سنوار نشده بلکه امروز می‌توان از آقای سنوار به عنوان قدرتمندترین فرد در جنبش مقاومت فلسطین حماس یاد کرد، موضوعی که نگرانی و عصبانیت رژیم صهیونیستی و شاید برخی جریانات سازش کار در کشورهای عرب منطقه را به دنبال داشته باشد.

باتوجه به جایگاه جدید سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس وی باید در مذاکرات دیپلماتیک جهت دستیابی به آتش بس حضور داشته باشد و در اینجا موضوعی که اهمیت پیدا می‌کند.

به نظر می‌آید که سنوار بتواند ضمن شکست نهایی صهیونیست‌ها در میدان مبارزاتی، در دوران پس از جنگ و ایجاد آتش بس بتواند در بازسازی قوای حماس نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

پربیننده ترین خبرها