هجوم موشکی و پهپادی حزب‌الله به پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست

هجوم موشکی و پهپادی حزب‌الله به پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست
يکشنبه 21 مرداد 1403 - 19:32

نیروهای حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) پایگاه های اشغالگران صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار دادند.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش روز یکشنبه رسانه‌های لبنانی، نیروهای حزب الله لبنان، محل استقرار نظامیان اشغالگر صهیونیست را در اطراف پایگاه نظامی «میتات» با راکت هدف قرار دادند.

به گزارش المنار، این نیروها همچنین با استفاده از یک پهپاد انتحاری تجهیزات تجسسی دشمن صهیونیستی را در پایگاه نظامی المالکیه هدف قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارت مستقیم به اشغالگران شد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر را در پایگاه رویسات العلم در تپه های کفرشوبا با سلاح های مناسب هدف قرار داده و منهدم کرد که در نتیجه این حمله خسارت مستقیم به این پایگاه وارد شد.

حزب الله لبنان، همچنین پایگاه نظامی «المرج» را با توپخانه زیر آتش گرفت که در نتیجه آن، خسارت مستقیم به اشغالگران وارد آمد.

روز گذشته (شنبه) نیز منابع عبری از حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب الله به شمال فلسطین اشغالی و وقوع انفجارهای قوی در برخی مناطق از جمله الجلیل خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که پهپادهای حزب‌الله بدون مانع در حریم هوایی اسرائیل به پرواز درآمدند.

درهمین حال منابع عبری زبان از حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که انفجارهایی قوی در برخی مناطق از جمله الجلیل به وقوع پیوسته است. در این حمله شهر اشغالی صفد و شهرک کریات شمونا نیز هدف حمله قرار گرفت.

مقاومت اسلامی یک سامانه فنی را در تپه "کارانتینا" هدف حملات موشکی هدایت‌شونده قرار داد و این موشک‌ها مستقیما به هدف اصابت کردند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از آتش‌سوزی در ۵ منطقه در پی شنیده شدن صدای آژیرهای هشدار در الجلیل الاعلی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.
با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
از سوی دیگر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در واکنش به ترور فرمانده شهید «شکر» تأکید کرده است که «پاسخ این جنایت در چارچوب یک پاسخ جامع و کامل در راه است.

پربیننده ترین خبرها