نتانیاهو به وزرایش: از سیاست و امنیت سخن نگویید!

نتانیاهو به وزرایش: از سیاست و امنیت سخن نگویید!
دوشنبه 22 مرداد 1403 - 11:29

در حالی‌که تل‌آویو در حال آمادگی توام با ترس و اضطراب به پاسخ تلافی‌جویانه ایران و مقاومت لبنان است، نخست‌وزیر این رژیم از وزرای کابینه‌اش خواسته است از صحبت کردن درباره مسائل سیاسی و امنیتی با مطبوعات پرهیز کنند.

العالم- فلسطین اشغالی

"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم اشغالگر از وزرای کابینه‌اش خواسته است طی روزهای آینده از سخن گفتن درباره مسائل امنیتی خودداری کنند. این خبر را رادیو عبری "کان ریچ بیت"، صبح امروز- دوشنبه- گزارش داد.

از سوی دیگر، روزنامه عبری‌زبان "معاریو" نیز اعلام کرد که نتانیاهو، عصر دیروز طی نشست کابینه، به وزرا پیشنهاد داده با رسانه‌ها درباره مسائل سیاسی و امنیتی گفت‌وگو نکنند. او گفته است "ما در روزهای سرنوشت‌سازی قرار داریم".

این در حالی‌ست که رژیم اسرائیل همچنان در حال آماده‌باش برای حمله تلافی‌جویانه گسترده ایران و حزب‌الله لبنان به است. ارزیابی‌های این رژیم حاکی‌ست که به رغم تلاش‌های جامعه جهانی برای مهار تشدید تنش در این منطقه، اما ایران و حزب‌الله مصمم در پاسخ به ترور "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس- در تهران-، و "فؤاد شکر" از فرماندهان حزب‌الله- در ضاحیه جنوبی- پاسخی قاطع به اسرائیل بدهند.

پربیننده ترین خبرها