2 شهید و 4 زخمی در حمله پهپادی به اردوگاه بلاطه در کرانه باختری فلسطین

2 شهید و 4 زخمی در حمله پهپادی به اردوگاه بلاطه در کرانه باختری فلسطین
پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 - 08:15

بر اثر حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، بامداد امروز پنجشنبه، 2 جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و 4 نفر از جمله یک زن و کودک مجروح شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، نظامیان صهیونیست بامداد امروز (پنجشنبه) به اردوگاه بلاطه و منطقه شرق نابلس در کرانه باختری فلسطین یورش بردند که به دنبال این حمله، جوانان فلسطینی با آنان درگیر شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تجمع شهروندان فلسطینی در اردوگاه بلاطه در بامداد امروز (پنجشنبه) 2 جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و 4 نفر دیگر از جمله یک دختربچه و یک زن مجروح شدند.

منابع محلی شهادت «احمد شیخ خلیل» و «وائل مشه» از اردوگاه بلاطه بر اثر بمباران اردوگاه از سوی صهیونیست‌ها را تایید کردند.

هلال احمر فلسطین تاکید کرد که تیم‌های پزشکی پیکر یکی از شهدا را از اردوگاه بلاطه به بیمارستانی در نابلس منتقل کردند اما نظامیان صهیونیست آمبولانسی که در حال انتقال پیکر شهید بود، توقیف کردند. صهیونیست‌ها از ورود آمبولانس‌ها به منطقه درگیری و انتقال مجروحان جلوگیری کردند.

از سوی دیگر، نیروهای اشغالگر که نیمه شب به منطقه شرق نابلس یورش برده بودند، مانع از حرکت آمبولانس‌ها برای انتقال مجروحان شدند.

برخی منابع در هلال احمر تاکید کردند که در پی یورش مداوم نیروهای اشغالگر به منطقه شرق نابلس به منظور حفاظت از شهرک‌نشینانی که به مقام حضرت یوسف در شرق نابلس یورش برده بودند، 3 شهروند فلسطینی مجروح شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین بامداد امروز با یورش به اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل و نیز شهر البیره، 2 جوان را بازداشت کردند.

نظامیان اسرائیلی همچنین با تجهیزات سنگین به شهرک حلحول در شمال الخلیل حمله کردند.

در شهرک البیره نیز خودروهای زرهی دشمن به این شهر یورش بردند و نظامیان صهیونیست به خانه یک جوان فلسطینی حمله و او را بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها