با برافراشتن پرچم فلسطین در پاریس؛

حامیان غزه مکرون را به چالش کشیدند+ ویدیو

پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 - 14:31

مردم فرانسه با برگزاری تظاهراتی در حمایت از غزه و برافرشتن پرچم فلسطین در مرکز پاریس، ادامه حمایت مسئولان فرانسوی از رژیم صهیونیستی و حکم صادره از جانب آنها در ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین را به چالش کشیدند.

العالم ـ اروپا

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در فرانسه، اولیویا فعال هفتاد ساله فرانسوی که به دفاع از فلسطین معروف است، با در دست گرفتن پرچم فلسطین وارد میدان الجمهوریه در پاریس شد.

تظاهرکنندگان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین تظاهرات بزرگی در خیابانهای پاریس برگزار کردند و سپس وارد میدان الجمهوریه شدند. هدف از این اقدام به چالش کشیدن مکرون رئیس جمهور فرانسه است که در دست گرفتن پرچم فلسطین را جرم اعلام کرده بود و برگزاری تظاهرات علیه جنایات صهیونیستها هنگام برگزاری المپیک 2024 در پاریس را منع کرده بود.

تظاهرکنندگان از مقامات فرانسوی خواستند تا از رژیم صهیونیستی حمایت تسلیحاتی نکنند و جنایات روزانه این رژیم علیه مردم غزه و مقدسات مسلمانان را محکوم کنند.

فعالان در این تظاهرات در سخنرانی خود از چپگراها که اخیرا در انتخابات پارلمانی پیروز شدند، خواستند تا به وعده های خود در حمایت از فلسطین عمل کنند.

مردم فرانسه می خواهند تا هرچه سریعتر جنگ غزه تمام شود تا فرانسه از نظر آنها همچنان حامی حق و عدل باقی بماند. فرانسوی ها از مقامات خود می خواهند تا برای یافتن راه حلی سریع برای این بحران، با سایر طرفهای ذی ربط همکاری کنند.

پربیننده ترین خبرها