حمله پهپادی گسترده حزب الله به الجلیل غربی و نهاریا در سر زمین های اشغالی/ وقوع آتش سوزی و کشته و زخمی شدن چند صهیونیست+ ویدیو

دوشنبه 29 مرداد 1403 - 08:22

منابع خبری از حمله پهپادی گسترده حزب الله به بخش هایی از شمال سرزمین های اشغالی، وقوع حادثه سخت، آتش سوزی و کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن چند صهیونیست دیگر خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، منابع عبری زبان صبح امروز (دوشنبه) از حمله پهپادی انبوه حزب الله لبنان به الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به دنبال این حملات آژیر خطر در بخش‌‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی فعال شده است.

منابع صهیونیستی خاطرنشان کردند که اخبار اولیه از زخمی شدن چند نفر در این حملات حکایت دارد.
منابع عبری زبان اعلام کردند اخبار اولیه از حادثه سخت در منطقه "یعرا" در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله پهپادی از جنوب لبنان و کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر حکایت دارد.
پهپادیبه گفته این منابع، آتش‌سوزی مهیبی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

برخی منابع اعلام کردند فرد کشته شده در این حمله یک نظامی است.

یک کشته و 6 زخمی

منابع عبری با انتشار اخبار تکمیلی خبر دادند که در حمله پهپادی حزب الله به منطقه "یعرا" در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی، یک نظامی اسرائیلی کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.
در همین حال المنار گزارش داد که مقاومت اسلامی لبنان با انبوهی از پهپادهای تهاجمی مقر فرماندهی پادگان یعرا (مقر تیپ 300 غربی) و پایگاه سنط جین (پایگاه لجستیکی وابسته به فرماندهی شمال) رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان اشغالگر شده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: در حمله به پایگاه سنط جین، اماکن و استقرار افسران و سربازان صهیونیست را مستقیم هدف قرار دادیم و سلاح ها به اهداف اصابت کردند.
اصابت حداقل 5 پهپاد حزب الله به مقر فرماندهی پادگان یعرا
درهمین حال شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حداقل 5 پهپاد انتحاری حزب الله به منطقه یعرا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

منابع صهیونیستی شمار تلفات این حملات را یک کشته (نظامی) و 6 مجروح اعلام کردند که حال یکی از مجروحان نیز وخیم اعلام شده است.

پربیننده ترین خبرها