القسام 5 خودروی زرهی اشغالگران را در رفح هدف قرار داد/ صحنه هایی از درگیری‌های "الشجاعیه"

القسام 5 خودروی زرهی اشغالگران را در رفح هدف قرار داد/ صحنه هایی از درگیری‌های
دوشنبه 29 مرداد 1403 - 22:37

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز از هدف قرار دادن پنج خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در غرب شهر رفح در جنوب باریکه غزه در راستای پاسخ به تجاوزات این رژیم که بیش از 10 ماه است ادامه دارد خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان‌های القسام در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کردند: 3 تانک مرکاوا صهیونیست‌ها را با گلوله الیاسین 105، یک نفر بر (نمر) و یک بولدوزر نظامی D9 با دو گلوله تاندوم در اردوگاه "بدر" در نزدیکی استادیوم محله "عبدالعال" در منطقه "تل السلطان" در غرب شهر رفح هدف قرار دادیم.

"سرایا القدس" به نوبه خود تصاویری از رویارویی مشترک با گردان‌های القسام علیه نیروهای اشغالگر را که ماه‌ها پیش به محله الشجاعیه نفوذ کرده بودند، پخش کرد.

این فیلم‌ها دو رزمنده را در حال آماده شدن برای ضربه زدن به یک تانک و یک نفر بر (النمر )در محله شجاعیه با دو گلوله آلیاسین 105 نشان می‌دهد.

این دو رزمنده با خروج از یک خانه به سمت جاده و رو به روی تانک‌ها حرکت کرده و موفق شدند دو خودرو را هدف قرار داده و بدان ضربه بزنند.

این دو رزمنده توانستند به سلامت از محل عقب‌نشینی کنند و یکی از آنها برای موفقیت حمله، به سجده رفت و گریه کرد و رزمندگانی که به سلامت به پایگاه خود بازگشتند یکدیگر را در آغوش گرفتند.

1

رژیم اشغالگر با نادیده گرفتن درخواست‌های بین المللی و حقوق بشری درخصوص خطرات حملات رژیم برای غیرنظامیان و آوارگانی که در هفت ماه اول جنگ ویرانگر علیه غزه در آنجا حضور داشتند، حمله زمینی خود را به شهر رفح آغاز کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها