توییتر حساب کاربری یک روزنامه نگار مصری را با فشار لابی صهیونیستی بست!

توییتر حساب کاربری یک روزنامه نگار مصری را با فشار لابی صهیونیستی بست!
سه شنبه 30 مرداد 1403 - 13:57

پلتفرم X حساب "باسم یوسف" روزنامه‌نگار و هنرمند مصری را با 11 میلیون دنبال کننده، بدون هیچ دلیل موجهی و تنها به جهت حمایت از مردم فلسطین و غزه بسته است.

العالم - مصر

با این حال بسیاری از فعالان در شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که این اقدام به دلیل موضع یوسف در حمایت قاطع از آرمان‌های فلسطین و فشار لابی‌های صهیونیستی انجام شده است.

یوسف به دلیل حضور در تریبون‌های رسانه‌های غربی برای اظهار نظر در مورد جنگ خونین "اسرائیل" در غزه مشهور بود و به دلیل مهارت خود در پاسخ به دروغ‌های این رژیم و روایات تحریف‌شده غربی در مورد فلسطین مشهور بود.

این فعالان توییتری خاطرنشان کرده‌اند که اخیرا سازمانی به نام "توقف یهود‌ستیزی" به طور خاص به این خبرنگار مصری حمله نموده و او را بعنوان "شخصیت ضد یهودی هفته"، معرفی کرده است و روشن است که اقدام پلتفرم "ایکس" به بستن حساب کاربری او بدون بررسی اتهامات صورت پذیرفته است.

ماه مارس گذشته، باسم یوسف، روزنامه‌نگار مصری-آمریکایی، جزئیاتی از تجربه حضور خود در برنامه‌ میزگردی خارجی را برای انجام گفتگو در مورد تجاوزات مداوم "اسرائیل" به غزه فاش کرد که در آن برنامه چگونه طرفهای غربی کوشیدند تا با اتخاذ ترفندهایی ذهن و فکر این مهمان حامی فلسطین را در هم بریزند و وقتش را تلف کنند.

یوسف در پستی طولانی در حساب کاربری خود در پلتفرم "X"، (توئیتر سابق) نوشت : "می‌خواهم تجربه خود را از حضور در برنامه‌های خارجی و مواردی که باید در زمان انجام گفتگو درباره اوضاع کنونی غزه مراقبت می‌کردیم، را با شما به اشتراک بگذارم.

او افزود: "در بیشتر بحث‌ها سعی می‌کنند نفس شما را در نقطه‌ای خاص بگیرند تا از بیان واقعیت مساله جلوگیری شود... آنها شما را با طرح موضوعات وسؤالاتی مثل" آیا حماس یک تروریست است یانه ؟ ویا ببینید مسلمانان با یکدیگر چه می کنند، چرا در مورد عراق، یمن، سومالی و سوریه صحبت نمی کنید؟ ویا اینکه دیدید حماس با جنبش فتح چه کرد؟ حکومت خود گردان فلسطین فاسد است یا خوب ؟ عربها در فلسطین نفهمیدند که در گذشته چه کرده‌اند!، به بیراهه و مسائل جانبی می‌کشانند.

پربیننده ترین خبرها