شیخ عبدالله کتمتو: غزه با «طوفان الاقصی» جهانی خفته را بیدار کرد

جمعه 2 شهريور 1403 - 09:00

شیخ عبدالله کتمتو، هماهنگ کننده وعضومجمع علمای فلسطین، با تاکید بر اینکه آنچه این خیزش در غزه بر سر ستمگر آورد، تأثیر ویژه‌ای بر کل بشریت گذاشته، خاطرنشان کرد که غزه امروز با جنبش طوفان الاقصی، در حال بیداری همه آنهاییست که در خواب هستند.

العالم – عراق

کتمتو در گفت و گوی اختصاصی با شبکه خبری العالم در مسیر پیاده روی کربلای معلا خاطرنشان کرد: این جنبش همه کسانی را که دچار تب غفلت، از واقعیتی شده اند و می گویند «ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی یک ارتش شکست ناپذیر است» را بیدار کرد.

عضومجمع علمای فلسطین، افزود: غزه امروز نه تنها عرب ها بلکه همه بشریت را بیدار کرده است و امروز زمانی که در مسیر پیاده روی اربعین این صفوف به هم پیوسته مردم از همه ملیت ها در این مکان با تصویری از مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان در بیت‌المقدس روبرو می شوند ، می نگریم که چگونه پای این عکس می ایستند و به شدت گریه می کنند ؛ و این موضوع بیانگر نهضت «طوفان الاقصی»است که این روحیه را در آنها بیدار کرده است.

وی افزود: این چیزیست که تمام ستمگران و غربی ها تلاش کردند، تا این روحیه ظلم ستیزی را تضعیف کنند ولیکن امروز ما شاهد طعم شیرین آزادی خواهی هستیم که امام حسین(ع) ۱۴ قرن پیش برای رسیدن به آن قیام کرد‌ و اکنون غزه این مفهوم را دوباره به واقعیت برگرداند،که ما ملت مدافع انسانیت، مدافع صلح واصلاحات، مدافع عشق به بشریت هستیم.

پربیننده ترین خبرها