خاخام ارتدوکس: از پاسخ ایران، برای بمباران مسجدالاقصی استفاده کنید!

خاخام ارتدوکس: از پاسخ ایران، برای بمباران مسجدالاقصی استفاده کنید!
شنبه 3 شهريور 1403 - 15:52

یک خاخام ارتدوکس در نیویورک، به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده که مسجدالاقصی را بمباران کنید و سپس، ایران را متهم به آن کنید.

العالم- فلسطین اشغالی

"یوسف مزراحی" خاخام ارتدوکس در پیامی نوشته است:‌ همه چیز به فرمان خدا به حرکت درمی‌آید و کسی چه می‌داند؟ شاید یکی از موشک‌ها به مسجد الاقصی اصابت کند و آن را برای تدارک تأسیس "معبد سوم" نابود کند که می‌تواند معجزه دیگری باشد.

او افزود: اگر دست من بود، از فرصت قبلی که ایران 100 موشک به سمت "اسرائیل" شلیک کرد، استفاده می‌کردم، و وانمود می‌کردم که موشکی از ایران شلیک شده و به مسجد الاقصی فرود آمده است، سپس اعراب در مقابل ایران می‌ایستادد و با واداشتن "باند دیوانگان" به جنگ با یکدیگر، مشکلات برطرف می‌شود.

یوسف مزراحی در فلسطین اشغالی متولد شده است و در دهه سوم زندگی خود به ایالات متحده آمده و در این کشور به خاخامی منصوب شده است.

ایران در ۱۳ آوریل گذشته حمله گسترده موشکی و پهپادی به فلسطین اشغالی انجام داد و سایت‌هایی را در بلندی‌های جولان اشغالی و دو پایگاه هوایی در صحرای "نقب" را هدف قرار داد. این حمله عملیات "وعده صادق" نامگذاری شد.

ایران همچنین تأکید کرده که ترور شهید "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی را قطعا پاسخ خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها