چراغ سبز آمریکا به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی

چراغ سبز آمریکا به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی
شنبه 3 شهريور 1403 - 21:52

محافل دیپلماتیک غربی فاش کردند که سرویس اطلاعات آمریکا حقایق مربوط به حضور هسته‌های تخصصی فلسطینی‌ها در لبنان را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد که برای تأمین مالی و تسلیح مقاومت فلسطین در کرانه باختری فعالیت می‌کنند.. ترور برادر "خلیل المقدح" فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح نیز محصول این همکاری است.

العالم- یک خبر و چند تحلیل

-ما در استفاده از عبارت "افشاگری"، که پایگاه‌های خبری در گزارش این خبر، آن را به‌کار برده‌اند ملاحظاتی داریم؛‌ زیرا ما چیز عجیب و غریبی در این خبر، که افشا شد، نمی‌بینیم. بدیهی است که تمام جنگ‌ها، حملات تجاوزکارانه و جنایات و ترورهایی که توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته و خواهد گرفت فقط با چراغ سبز آمریکا و حتی با مداخله مستقیم آن انجام می‌شود.

-تمام جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی از طریق مزدوران منطقه‌ای و بین‌المللی آن علیه نمادهای مقاومت در فلسطین و خارج از آن و نیز نمادهای محور مقاومت، انجام می‌شود و اگر نقش آمریکا که مدت‌ها بعد از جنایت فاش می‌شود، نباشد این جنایات اتفاق نمی‌افتاد. موضوع قابل توجه در این باب این بود که بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس- در تهران- آمریکا هرگونه مشارکت در این جنایت را انکار کرد. در حالی‌که نقش آن در این ترور به وضوح مشخص است.

-موضوع قابل توجه این است که منابع خبری که ذکر کردیم خاطرنشان کردند که "مجوز آمریکا به ارتش اشغالگر برای ادامه سیاست ترور و حذف فیزیکی به‌ویژه در کرانه باختری و باریکه غزه و نیز در لبنان جایگزینی برای رفتن به سمت جنگ منطقه‌ای نامحدود است"! گویی آمریکا می‌گوید فلسطینی‌ها، گروه‌های مقاومت و کشورهای محور مقاومت، به‌جای رفتن به جنگ علنی منطقه‌ای، باید جنایات رژیم صهیونیستی را زیر نظر و فرماندهی آن تحمل کنند و بپذیرند در غیر این صورت آمریکا ناگزیر از شرکت در جنگ در کنار این رژیم علیه محور مقاومت خواهد بود.

-اگر آن طور که برخی ادعا می کنند مجوز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای استمرار سیاست ترور در سایه جنگ 11 ماهه آمریکا، غرب و تل آویو علیه غزه برای جلوگیری از گسترش جنگ و گذار به یک جنگ علنی منطقه ای است، پس چگونه می توان ترورهایی را که رژیم صهیونیستی در تاریخ شوم خود در کشورهای جهان علیه هر مقاومتی که با اشغال فلسطین از سوی دشمن مخالف است، تفسیر نمود؟

-اما پس از نبرد طوفان اقصی و به رغم افزایش بی‌سابقه حضور نظامی آمریکا و غرب در منطقه، مشخص شده است که رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت ضعیف‌تر است و تبلیغات غرب درباره قدرت فراطبیعی این رژیم و ارتش شکست ناپذیر آن، دروغی بیش نیست.

-اگر نبود پل‌های هوایی که آمریکا که با ارسال ناوهای هواپیمابر، کشتی، کشتی‌های جنگی، زیردریایی‌های هسته‌ای، موشک‌ها، رادارها، سامانه‌های پدافند هوایی، دهها هزار سرباز و صدها هواپیمای جنگی برای کمک به رژیم صهیونیستی در منطقه و اگر نبود آماده باش ده ها پایگاه آمریکایی و غربی در منطقه و تزریق میلیاردها دلار به خزانه رژیم صهیونیستی، آیا قاتلانی مانند نتانیاهو و گالانت می توانستند به ترورهایشان و پیروزی های خیالی شان افتخار و محور مقاومت را تهدید کنند و با توقف جنگ مخالفت ورزند و مرتکب بزرگترین نسل کشی تاریخ معاصر علیه غیرنظامیان بی دفاع به ویژه کودکان و زنان فلسطینی شوند؟

پربیننده ترین خبرها