ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر پاسخ حزب الله به ترور فواد شکر

ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر پاسخ حزب الله به ترور فواد شکر
يکشنبه 4 شهريور 1403 - 16:25

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: عملیات انتقام ترور شهید فواد شکر، رژیم اسرائیل را غافلگیر کرد چرا که این رژیم اصلا انتظار نداشت مقاومت لبنان بتواند پاسخ این جنایت را بدهد.

العالم - فلسطین اشغالی

«اسماعیل ابو جهاد» مسئول روابط عمومی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد: پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد چرا که این رژیم اصلا انتظار نداشت مقاومت حزب الله بتواند پاسخ این جنایت را بدهد.

ابو جهاد گفت: رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند اطلاعات کافی در دست دارد و در عملیات پیش‌دستانه با اعزام بیش از ۱۰۰ فرونده جنگنده، سکوهای موشکی حزب الله را منهدم کرده است.

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: اصابت بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد حزب الله به اهداف تعیین شده در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد استراتژی رژیم صهیونیستی شکست خورده است و حزب الله وقتی قولی می‌دهد به آن عمل می‌کند.

وی گفت: این عملیات – به گفته حزب الله – پاسخ مقدماتی است.

اسماعیل ابو جهاد ادامه داد: این پاسخ نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی چقدر ناتوان است و نمی‌تواند از حریم هوایی و بنادر خود حفاظت کند.

مسئول روابط عمومی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی هم همین حقیقت را برملا کرد؛ در این عملیات رزمندگان مقاومت با عبور از خطوط مرزی، وارد شهرک‌های اطراف غزه شدند.

پربیننده ترین خبرها