حماس در بیانیه ای تشریح کرد:

پیام عملیات های استشهادی الخلیل به رژیم اشغالگر

 پیام عملیات های استشهادی الخلیل به رژیم اشغالگر
شنبه 10 شهريور 1403 - 11:45

جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد: دو عملیات قهرمانانه که شب گذشته (جمعه) در نزدیکی شهرک های صهیونیست نشین « گوش عتصیون » و «کارمی تزور» در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری فلسطین رخ داد، پیام روشنی دارد مبنی بر اینکه ضربات و حملات نیروهای مقاومت تا زمان ادامه حملات تجاوزکارانه و وحشیانه اشغالگران ادامه خواهد داشت.

العالم - فلسطين

حماس در بیانیه ای مطبوعاتی در واکنش به عملیات های مقاومتی و استشهادی در الخلیل کرانه باختری فلسطین تصریح کرد: انجام این دو عملیات ویژه به لحاظ موقعیت مکانی در خلیل الرحمن در جنوب کرانه باختری و از نظر زمان بندی یعنی تشدید تجاوزات اشغالگران به استان‌های شمال کرانه باختری و کشتار و نسل‌کشی درباریکه غزه ، دارای اهمیت نمادین است.

این جنبش فلسطینی خاطرنشان کرد که این عمیلیات تاکیدی بر رژیم اشغالگراست مبنی بر اینکه نمی‌تواند هیچ نقطه ای از میهن فلسطینیان را در انحصار خود درآورد و مردم و مقاومت قهرمانان کرانه باختری، اشغالگران را در هر زمان و مکان غافلگیر خواهند کرد.

حماس تصریح کرد: وقوع این دو عملیات قهرمانانه ضربه جدیدی به سیستم امنیتی رژیم اشغالگر است، که در حالت آماده باش است و این که ضربات دردناک تری را از جانب مقاومت قهرمان دریافت خواهد کرد.

حماس در این بیانه از مردم و مقاومت فلسطین خواست اماده مقابله بیشتر و پاسخگویی به جنایات بی وقفه رژیم اشغالگر باشند.

این جنبش خاطرنشان کرد: ما با ادامه نبرد مبارک طوفان الاقصی روبرو هستیم. همه تلاش ها باید در یک جهت باشد و همه ابزارها برای بازدارندگی اشغالگران و خنثی کردن حملات تجاوزکارانه و نقشه های پلید آن باید به کار گرفته شود.

به دنبال وقوع دو عملیات مقاومتی و استشهادی که شب گذشته (جمعه) در نزدیکی شهرک های صهیونیست نشین « گوش عتصیون » و «کارمی تزور» در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری فلسطین انجام شد، رسانه های عبری اعلام کردند سه سرباز و چند شهرک نشین از جمله فرمانده تیپ عتصیون، زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها