گزارش العالم از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات غزه

شنبه 10 شهريور 1403 - 17:20

ارتش اشغالگر صهیونیستی در جنایتی جدید در اردوگاه النصیرات در غزه، شهروندانی را که قصد جستجو و یافتن پیکرهای شهدایشان را داشتند، هدف قرار داد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در اردوگاه النصیرات غزه گزارش داد: حملات شدید شب گذشته رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات منجر به شهادت 20 فلسطینی شد که بیشتر آنها غیرنظامی بودند.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی در بمباران اردوگاه النصیرات بر هدف قرار دادن غیرنظامیان متمرکز شده‌ است.

خبرنگار العالم در ادامه گزارش داد: حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به منزل خانواده ابو یوسف در غرب نصیرات به شهادت چند شهروند فلسطینی که اکثر آنها از آوارگان بودند، منجر شد.

بنابر این گزارش، دقایقی پس از این بمباران تعدادی از شهروندان برای بیرون آوردن پیکرهای این شهدا خود را به منزل ابویوسف رساندند که شلیک گلوله دیگری آنها را غافلگیر کرد. حملات به این منزل مسکونی 9 شهید و چند مجروح بر جای گذاشت.

خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد: بر اثر هدف قرار گرفتن منزل یک خانواده دیگر فلسطینی به نام حمد در اردوگاه النصیرات 4 شهروند شهید شدند، 4 نفر دیگر نیز بر اثر حمله به منزل خانواده صقوت در منطقه الحسینه در شمال النصیرات به شهادت رسیدند.

این گزارش می افزاید: همچنین 3 شهروند فلسطینی بر اثر بمباران منزل خانواده الشطری در مرکز اردوگاه النصیرات به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها