تحلیلگر نظامی صهیونیست: «اسرائیل» به سوی جهنم می رود

تحلیلگر نظامی صهیونیست: «اسرائیل» به سوی جهنم می رود
شنبه 10 شهريور 1403 - 19:00

تحلیلگر نظامی شبکه 13 رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیلی‌هایی که به دیدن  فیلم‌های فاجعه‌آمیز دهه‌های هفتاد و هشتاد معتاد شده بودند، هم اکنون «بازیگر یک فیلم فاجعه‌بار واقعی شده‌اند، اما هنوز متوجه این موضوع نشده‌اند و همچنان به عنوان تماشاچی رفتار می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش رای الیوم، آلن بن دیوید، تحلیلگر نظامی شبکه 13 رژیم صهیونیستی، در مقاله‌ای که ازسوی روزنامه اسرائیلی «معاریو» منتشر شد، خاطرنشان کرد: عموم «اسرائیلی ها» به گزارش روزانه سربازانی که در جنگ کشته شده‌اند، گوش داده و به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند .

آنها «اسرائیل» را در حالی که با عجله به سمت پرتگاه می‌روند، مشاهده می کنند و سپس طوری رفتار می‌کند که انگار بیرون از ماشینی هستند که در آستانه تصادف کردن است .

وی معتقد است آمریکایی ها، نقش مهمانداران هواپیما را بازی می کنند و همچنان به مسافران اطمینان می دهند و جنگ را فقط دست اندازهای هوایی معرفی می کنند و اینکه همه چیز مطلوب است و به زودی همه چیز درست می شود، اما کاپیتان ما (بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی) قبلاً تصمیم گرفته تا هواپیما را به کوه بزند.

این تحلیلگر نظامی بر این باور است که لجبازی نتانیاهو و اصرار وی بر ماندن برای همیشه در محورهای "فیلادلفیا" و "نتساریم" مانع از هرگونه فرصتی برای معامله تبادل اسرا شده و به درگیری های منطقه ای گسترده و جنگی بی پایان در غزه منجرمی شود.

بن دیوید بر این باور است که چشم انداز منطقه تیره است، اما خطرناک ترین تهدید - با این وجود - نه از لبنان یا ایران، بلکه از درون رژیم ، با حضور "آنارشیست های بی پروا در کابینه " است که به مکانیزمی سازمان یافته برای حمله بی وقفه به «ارتش»، «شین بت» و «موساد»، تبدیل شده اند که تاکنون به اراده آنها عمل نکرده اند.

وی گفت: "اگر 7 اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی) آغاز فروپاشی اسرائیل و زدن جرقه جنگ با همه دنیا بود، آنها به جای دعا برای توقف آن، هر کاری برای تسریع آن انجام می دهند."

بن دیوید از رهبران سرویس‌های امنیتی خواست « آنچه را که باید فریاد بزنند را با فریاد و نه صدای آرام بگویند» و «صدای خود را به گوش افکار عمومی برسانند و افکار عمومی اسرائیل را بیدار کنند.

وی در پایان گفت: "نخست وزیر اسرائیل این هفته جنگ را در همه جبهه ها تمدید کرد ." و مثل همیشه، نه او و نه هیچ یک از اعضای خانواده اش بهای این انتخاب را پرداخت نمی کنند. بلکه این ما هستیم که باید هزینه آن را پرداخت کنیم ”.

پربیننده ترین خبرها