استفاده مقاومت فلسطین از تسلیحات دوش پرتاب برای اولین بار در «جِنین»

استفاده مقاومت فلسطین از تسلیحات دوش پرتاب برای اولین بار در «جِنین»
شنبه 10 شهريور 1403 - 20:09

نیروهای مقاومت فلسطینی برای اولین بار از راکت های دوش‌پرتاب جهت مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین واقع در کرانه باختری استفاده کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، استفاده مقاومت فلسطین در کرانه باختری از راکت های دوش پرتاب در حالی است که فرماندهی منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی در باره هزینه سنگین گسترش جنگ، هشدار داده بود.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند استفاده از راکت های دوش پرتاب و نیز سلاح نیمه‌سنگینی چون RPG نیز از سوی فلسطینی ها برای اولین بار در درگیری‌ها دیده شده است.

این رسانه ها مدعی شدند سلاح‌های مذکور از ایران وارد کرانه باختری شده است.

این در حالی است که فرماندهی منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی با تاکید بر هزینه و بار سنگین گسترش جنگ، هشدار داده بود که اوضاع در کرانه باختری در آستانه انفجار است و همزمان، رسانه های صهیونیستی می گویند این، بزرگترین عملیات در این منطقه از ۲۲ سال پیش تاکنون است.

روزنامه عبری زبان «یسرائیل هیوم» اعلام کرد که فرماندهی منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده اوضاع در کرانه باختری در آستانه انفجار است و گسترش جنگ در کرانه باختری، باری اضافه بر دوش نیروهای ارتش این رژیم خواهد گذاشت.

رادیو رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که عملیات در شمال کرانه باختری، بزرگترین عملیات از سال ۲۰۰۲ میلادی در این منطقه خواهد بود.

همزمان، روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نوشت که عملیات در شمال کرانه باختری چند روز به طول خواهد انجامید و بالگردها و جنگنده‌های رژیم نیز در آن مشارکت خواهند داشت.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیلی، اخیرا حملات گسترده ای را علیه شهرهای طولکرم و جنین در شمال کرانه باختری آغاز کرده است.

پربیننده ترین خبرها