حمله نیروهای آمریکایی به یمن به بهانه حمایت از «رژیم اسرائیل»

حمله نیروهای آمریکایی به یمن به بهانه حمایت از «رژیم اسرائیل»
سه شنبه 13 شهريور 1403 - 10:54

فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که دو سامانه موشکی را در منطقه تحت کنترل جنبش انصار الله یمن مورد هدف قرار داده است.

العالم – آمریکا

سنتکام در بیانیه‌ای ،اذعان کرد که نیروهای این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته دو سامانه موشکی که تهدیدی قریب الوقوع برای نیروهای ائتلاف آمریکایی – صهیونیستی در منطقه هستند را منهدم کرده است.

این اقدامات آمریکا برای نجات زنجیره تأمین کالاها و مواد اولیه؛ همچنین بخش‌های زیادی از اقتصاد «اسرائیل» که تحت تاثیر عملیات‌های دریایی یمن به شدت آسیب دیده صورت گرفته است.

یادآور می شود نیروهای مسلح یمن عصر دیروز دوشنبه در راستای ضربه زدن به اقتصاد بحران‌زده رژیم صهیونیستی که در سایه جنگ غزه وارد مرحله جدیدی از نابسامانی و آشفتگی شده، اعلام کردنند که ضربه راهبردی بزرگی ضد این رژیم در مسیر کشتی‌های تجاری که به سمت فلسطین اشغالی در حرکت هستند، واز تنگه باب‌المندب وارد دریای سرخ و از آنجا به بندر ایلات یا کانال سوئز مصر و سپس به بندر اشدود یا حیفا منتقل می‌شوند زدنند.

لازم به ذکر است که جنبش انصار الله یمن از نوامبر / آذر ماه گذشته، ودر حمایت ازمردم مظلوم وبی دفاع فلسطین حملات دریایی را آغاز کرده وتاکیید کرده که تا زمان رفع محاصره غزه و ورود غذا و دارو و سایر ملزومات اساسی به این منطقه، هیچ کشتی اسرائیلی یا بین‌المللی نمی‌تواند به سمت فلسطین اشغالی حرکت کند و برای این رژیم کالا و مواد غذایی ببرد.

پربیننده ترین خبرها