قسام بساط اشغالگران را در "زیتون" و "نتساریم" درهم پیچید

قسام بساط اشغالگران را  در
جمعه 16 شهريور 1403 - 00:26

گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، در سیصد و سی و پنجمین روز از حماسه ی "طوفان الاقصی" با حمله به سربازان ارتش اشغالگر صهیونیستی و هدف قرار دادن خودروهای آنها در محورهای ورودی به باریکه غزه آنان را از پای درآوردند.

العالم - فلسطین اشغالی

نیروهای مقاومت در تازه ترین حملات خود یک تانک میرکاوای اسرائیلی را در " محله "زیتون"واقع در شمال شهر غزه با خمپاره هدف قرار داده و منهدم کردند.

از سوی دیگر گردان‌های "شهدای الاقصی" نیز، خطوط تدارکاتی نیروهای اشغالگر را در محور "نتزاریم" در شمال شرق استان مرکزی غزه با استفاده از سامانه "نصر" مورد اصابت رگبار موشکی "K132" خود قرار دادند و تجمع سربازان اشغالگر را با در همین ناحیه باراکت انداز 122 میلی متری " آصف"درهم کوبیدند.

واما، گردان های "انصار"، شاخه نظامی جنبش آزادی بخش فلسطین، صحنه هایی از هدف قرار دادن شهرک های "غلاف غزه" را به نمایش گذاشتند.

در مورد تلفات نیز ، داده ها نشان می دهد که از آغاز جنگ نسل کشی در غزه تاکنون تعداد 706 سرباز و افسر اسرائیلی، از جمله 340 نفر در نبردهای زمینی، به هلاکت رسیده اند که از این تعداد 20 سرباز در وضعیت خطرناکی در حال درمانند، و 170 تن از آنان در وضعیتی متوسط بسر می برند و حال 7 نفرشان بسیار وخیم است.

در حالی که تل آویو هرگز آماری واقعی از تعداد سربازان کشته و زخمی خود را اعلام نکرده ونمی کند اما گردان های القسام، با انجام عملیات و وارد کردن خسارت وتلفات بسیار به ارتش صهیونیستی، هر روز از هلاکت و زخمی شدن سربازان آنان و انهدام خودروهای نظامی در سراسر غزه خبر داده و کلیپ های ویدئویی از برخی عملیات های خود را منتشر می کنند.

گفتنی است با حمایت آمریکا، جنگ نسل کشی "اسرائیل" در غزه بیش از 135000 فلسطینی را شهید و زخمی نموده که بیشتر آنها کودک و زن هستند و بیش از 10000 از این غیر نظامیان تاکنون در میان ویرانی ها و آوار مفقود گردیده اند، و قحطی ناشی از این تجاوزات وحشیانه آنان روزانه جان ده ها کودک بی گناه را می گیرد.

پربیننده ترین خبرها