حملات متقابل حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها

جمعه 16 شهريور 1403 - 16:33

خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش داد: حزب الله در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی به روستاها و شهرکهای لبنان از جمله بلیدا، عیتا الشعب و مروحی، مواضع ارتش اشغالگر را هدف حملات خود قرار داد.

العالم - لبنان

جنبش حزب‌الله لبنان، ظهر امروز (جمعه)، با انتشار 4 اطلاعیه اعلام کرد در حمایت از مردم فلسطین چند موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه نخست خود اعلام کرد حدود ساعت 9:30 امروز به وقت محلی موضع نظامی «عیان باروخ» را با یک پهپاد انتحاری مورد اصابت قرار داده است.

حزب‌الله در اطلاعیه دوم خود خبر داد حدود ساعت 12:25 پایگاه نظامی «زبدین» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله راکتی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه سوم خود گفت ظهر امروز یک سازه را که نیروهای اسرائیلی از آن استفاده می‌کردند، در شهرک «مطله» با سلاح مناسب مورد اصابت قرار داده است.

حزب‌الله در اطلاعیه چهارم خود نیز اعلام کرد موضع نظامی «رویسات العلم» را هدف حمله راکتی قرار داده است.

دقایقی بعد از انتشار بیانیه‌های حزب‌الله، منابع اسرائیلی تصاویری منتشر کردند که نشان می‌داد راکت‌های حزب‌الله به یک سازه در شهرک اسرائیلی مطله اصابت کرده‌اند و در محل آتش‌سوزی شده است.

مقاومت اسلامی لبنان بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در حمایت از مردم فلسطین، بیش از 2 هزار و 500 پایگاه و مقر اسرائیلی را هدف حمله قرار داده است.

حزب‌الله اعلام کرده است که این عملیات‌ها تا زمان تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه خواهد داشت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها