تراژدی شهادت دختر فلسطینی براثر سوختگی ناشی از حمله به چادر آوارگان

دوشنبه 19 شهريور 1403 - 13:14

چادرهای آوارگان فلسطینی آکنده از داستان‌های تلخ و تراژدی‌های غیر قابل تحمل است. در این میان، روایت شهادت دختر بیمار حاج ابواسماعیل و سوختن وی در آتش، فضای چادر محل زندگی این خانواده را آکنده کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش باسل خیرالدین خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه، حاج ابو اسماعیل، یکی از ساکنان اردوگاه جبالیا که هدف حملات اشغالگران قرار گرفته است، گفت: « نظامیان اشغالگر ابتدا ما را به بهانه رفتن به مناطق امن، وادار به ترک خانه‌هایمان و کوچ اجباری کردند. به ناچار ما به یک مدرسه پناهگاه آوارگان رفتیم. باز همان داستان تکرار شد و ما در کوچ اجباری دوم به مدرسه دیگری پناه بردیم .»

حاج ابواسماعیل ادامه داد: در این بین دختر بیمار 34 ساله‌ام را با وجود نیازهای ویژه پزشکی که لازم داشت از پناهگاهی به پناهگاه دیگر می‌بردم تا از او محافظت کنم.

وی خاطرنشان کرد، آنچه خدا مقدر کرده بود اتفاق افتاد و دخترم در آتش‌سوزی ناشی از حملات اشغالگران به چادرهای آوارگان سوخت و به شهادت رسید، به طوری که شهادت دردناک وی را نمی توانیم فراموش کنیم.

بنابر این گزارش، «در حملات تجاوزکارانه مستمر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه که بیش از 11 ماه طول کشیده است، بیشتر غیرنظامیان به ویژه کودکان، زنان و بیماران هدف قرار می‌ گیرند.»

پربیننده ترین خبرها