انفجار بمب در بغداد 4 کشته و زخمی بر جای گذاشت

انفجار بمب در بغداد 4 کشته و زخمی بر جای گذاشت
سه شنبه 20 شهريور 1403 - 21:25

یک منبع امنیتی عراق از انفجار بمبی در بامداد امروز سه‌شنبه در نزدیکی یک نقطه نظامی واقع در شمال غرب بغداد خبر داد که در به گفته ی او در اثر این انفجار دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

العالم - عراق

ولید التمیمی، فرمانده عملیات بغداد به تفصیل توضیح داده و گفت: "بسته‌ای داخل یک جعبه ی هدیه گذاشته شده و همراه با سرویس تحویل برای شهروندی که در نزدیکی یک نقطه نظامی منتظر دریافت آن بوده ارسال و در حین تحویل منفجر شده است.

این منبع امنیتی در مورد کشته شدگان این حادثه تصریح کرد "یک سرباز که در نزدیکی نقطه نظامی بوده بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان باخته و صاحب وسیله نقلیه ارسال محموله پستی نیز کشته شده است و به گفته همین منبع، دو تن دیگر اعم از یک غیرنظامی و یکی از نیروهای نظامی دیگر نیز زخمی شده اند.

التمیمی به نوبه خود با اشاره به اینکه این حادثه "در زمینه جنایی و بر اساس مشکلات شخصی رخ داده است، تأکید کرد که سرویس‌های امنیتی یک تیم کاری برای کشف سر نخ های این جنایت و تعقیب عاملان آن تشکیل داده‌اند.

گفتنی است کشور عراق که حدود 43 میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، در طول دهه‌ها خشونت‌های فرقه‌ای و درگیری ها از جمله حمله آمریکا به عراق و کنترل داعش بر بخش‌های وسیعی از این کشور برای مدتی بوده استکه در نتیجه ی آنها صدها هزار کشته بر جای مانده است.

پربیننده ترین خبرها