اعتراف رژیم صهیونیستی به کشته و زخمی شدن ۹ نظامی براثر سقوط بالگرد درغزه+ ویدیو

اعتراف رژیم صهیونیستی به کشته و زخمی شدن ۹ نظامی براثر سقوط بالگرد درغزه+ ویدیو
چهارشنبه 21 شهريور 1403 - 12:03

منابع عبری زبان از کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن 7 نفر دیگر بر اثر سقوط بالگرد رژیم صهیونیستی در جنوب باریکه غزه خبردادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه رسماً اعتراذف کرد که بر اثر سقوط یک فروند بالگرد در شهر رفح در جنوب باریکه غزه دو نظامی این رژیم کشته شده و ۷ نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

ارتش رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد که این بالگرد زمانی که قصد نجات یک نظامی مجروح اسرائیلی در نزدیکی محور فیلادلفیا در رفح غزه را داشته، سقوط کرده است.

رسانه‌های عبری زبان در واکنش به این حادثه آن را فاجعه‌ای بزرگ برای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دانسته و تاکید کردند که برای نخستین بار است که یک بالگرد ارتش از نوع "بلاک هوک" که از بالگردهای ایمن و قدرتمند به شمار می‌رود، سقوط می‌کند.

اور هیلر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفت: شب گذشته حوادث و رخدادهایی در باریکه غزه اتفاق افتاده که به زودی در مورد آن سخن خواهیم گفت.

رسانه ها تصویری از بالگرد ساقط شده ارتش رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب باریکه غزه را منتشر کردند.

سانحهپیش از این مرکز اطلاع رسانی فسطین به نقل از منابع عبری زبان از کشته شدن 5 نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر سقوط یک فروند بالگرد این رژیم در شهر رفح در جنوب باریکه غزه خبر داد.

در همین حال برخی منابع عبری نیز اعلام کرده بودند که بر اثر سقوط این بالگرد 3 نظامی اسرائیلی کشته شده و 8 نظامی دیگر نیز بشدت مجروح شده اند.

پربیننده ترین خبرها