حزب الله لبنان حمله دقیق به 2 پایگاه صهیونیستی را اعلام کرد

حزب الله لبنان حمله دقیق به 2 پایگاه صهیونیستی را اعلام کرد
شنبه 24 شهريور 1403 - 20:45

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد گزارش حمله موفق مقاومت به پایگاه های «گلیلوت» و «عین شیمر» ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی «دقیق و مورد تایید» است.

العالم - لبنان

شیخ نعیم قاسم در این باره گفت: مادامی که رژیم صهیونیستی مدعی شکست عملیات مذکور است چرا (اخبار) این عملیات مقاومت را بایکوت کرده و منطقه را به محاصره درآورده است؟

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: چرا رسانه‌ها و اعضای کابینه رژیم صهیونیستی برای تکذیب حمله به پایگاه های مذکور، اقدام به بازدید از آنها نمی کنند؟

شیخ نعیم قاسم همچنین گفت: چرا رئیس (واحد ۸۲۰۰) ارتش رژیم اشغالگر الان استعفا کرده است و چرا قبل از شکست این عملیات، استعفا نکرده است؟

معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: ما تجربیات متعددی در رویارویی با رژیم صهیونیستی داریم که بارزترین آنها عملیات استشهادی شهید «احمد قصیر» در صور است که رژیم اشغالگر ۴۰ سال پس از انجام آن، به وقوع این عملیات اعتراف کرد.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: ما هیچ برنامه ای برای شروع جنگ نداریم. اما در صورتی که رژیم صهیونیستی، تجاوزگری‌اش را گسترش دهد، به آن پاسخ خواهیم داد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پایان تاکید کرد: در صورتی که اشغالگران تصور کنند که جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان به شمال فلسطین اشغالی خواهد شد باید خودشان را برای استقبال از صدها هزاران شهرک نشین آواره آماده کنند.

منابع امنیتی اروپایی فاش کردند که حمله‌ای که جنبش حزب‌الله لبنان به یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه گالیلوت درعملیات اربعین انجام داد، با موفقیت بسیار بالا صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها