در گفت‌وگو با العالم مطرح شد:

دق الباب موشکِ هایپرسونیک یمن برای هدف قرار دادن "اسرائیل"

يکشنبه 25 شهريور 1403 - 14:51

معاون وزیر اطلاعات سابق دولت نجات ملی یمن ابراز عقیده کرد موشک بالستیک مافوق صورت یمنی، که امروز به سمت تل‌آویو شلیک شد بستر حملات بیشتر به "اسرائیل" را فراهم کرد.

العالم ـ‌ یمن

"فهمی الیوسفی" در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم گفت: این موشک راه ورودی برای پاسخ‌های بیشتری به رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود و حمله موشکی امروز بخشی از حمایت از مردم فلسطین و نجات آنها و پاسخ به جنایت حمله رژیم صهیونیستی در الحدیده است.

او تاکید کرد که ناتوانی رژیم صهیونیستی از مقاومت در برابر این موشک یمنی، راه را برای پاسخ‌های پی درپی به جنایت‌های این رژیم برای صنعا باز می‌کند.

معاون وزیر اطلاعات سابق دولت نجات ملی یمن خاطرنشان کرد که تل‌آویو با سامانه‌های دفاعی موشکی قوی محافظت می‌شود و رسیدن موشک یمنی به این منطقه به مثابه دستاوردی مثال‌زدنی است که قدرت یمن در رسیدن به نقطه هدفش را آشکار می‌کند.

الیوسفی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تلخی پاسخ یمن را خواهد چشید و تاوان جنایت‌های خود در کشتار مردم فلسطین و همچنین حمله به الحدیده یمن را خواهد پرداخت.

او افزود: حملات تادیبی یمن تا زمانی ادامه خواهد یافت که رژیم صهیونیستی تجاوز به غزه را متوقف کرده و از این جنایت‌ها دست برداشته و همچنین به شروط صنعا در راستای توقف حملات یمن نیز عمل کند.

گفتنی است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز اعلام کرد که در عملیات ارتش یک هدف نظامی را در منطقه "یافا" با موشک بالستیک فراصوت هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها