هشدار سناتور آمریکایی در مورد وقوع حادثه ۱۱ سپتامبر دیگر در آمریکا

هشدار سناتور آمریکایی در مورد وقوع حادثه ۱۱ سپتامبر دیگر در آمریکا
دوشنبه 26 شهريور 1403 - 11:01

سناتور تندرو جمهوری‌خواه سنای آمریکا با ترسیم تصویری تلخ از صحنه جهانی پیش‌بینی کرد که در صورت پیروزی کامالا هریس و مدیریت وی در فضای بین‌الملل، حادثه‌ای همچون ۱۱ سپتامبر برای ایالات متحده رقم خواهد خورد.

العالم - آمریکا

به گزارش «فاکس نیوز»، «لیندسی گراهام» در برنامه «فاکس نیوز ساندی» با اشاره به شکست سیاست‌های دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در پایان دادن به جنگ اوکراین تاکید کرد: ایالات متحده در تحویل موشک و جت به ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین برای مقابله با روسیه «کند» عمل کرده است.

گراهام افزود: "بایدن هیچ برنامه موثری برای پایان دادن به این جنگ ندارد. من به صحبت های زلنسکی گوش می دهم. او برنامه ای دارد که تا یک هفته دیگر منتشر می شود. اما آنچه ما نیاز داریم رئیس جمهوری از آمریکا است که بتواند ولودیمیر پوتین، ‌ رئیس جمهوری روسیه و زلنسکی را به نتیجه مشترکی برای پایان دادن به این جنگ برساند. "

او افزود: تمام جهان در آتش (جنگ) می سوزد و اثر انگشت هریس در تمام آن ها دیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، فاکس نیوز در ادامه به منظور گسترش گفتمان «ایران هراسی» خود ادعای این سناتور تندرو جمهوری‌خواه را این گونه مطرح کرد: من هرگز تا این اندازه نگران یک انفجار هسته‌ای از سوی ایران نبوده ام. هرگز به این حد نگران تکرار حادثه ۱۱ سپتامبری (حمله به برج های دوقلو در نیویورک در سال ۲۰۰۱) دیگر علیه آمریکا نبوده‌ام. ما وضعیت مرزی شکننده ای داریم. تروریست‌ها در کشور ما بیش از هر زمانی حضور دارند. بنابراین در مورد تکرار ۱۱ سپتامبری دیگر مراقب باشید.

فاکس نیوز نوشت: گراهام اسرائیل را تشویق کرد تا برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به عنوان یک قدرت هسته‌ای، آنچه لازم است را انجام دهد.

بنابر این گزارش، بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها (FDD) مدعی شده که ایران می تواند قبل از مراسم تحلیف رئیس جمهور بعدی آمریکا در ژانویه ۲۰۲۵ (دی ماه) به بمب هسته ای دست یابد.

پربیننده ترین خبرها