ضربه نیروهای قسام به نظامیان اشغالگر در رفح به رغم ادعای صهیونیست ها درباره نابودی آنها

چهارشنبه 28 شهريور 1403 - 14:05

گردان های عزالدین قسام علیرغم ادعای رژیم اشغالگر مبنی بر انهدام کامل این نیروها و پایان مقاومت در شهر رفح غزه، با حمله به نظامیان صهیونیست و کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها بر حضور پررنگ خود در این شهر تاکید کرد.

العالم -فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در خان یونس غزه، به نقل از ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از کشته شدن 4 نظامی این رژیم و زخمی شدن 5 نفر دیگر در کمین گردان های قسام شاخه نظامی حماس طی دیروز (سه شنبه) در رفح در جنوب باریکه غزه خبر داد.

بر اساس این اطلاعات، گردان های قسام با استفاده از مواد منفجره قوی، ساختمانی در رفح را که محل استقرار نیروهای اسرائیلی بود، منفجر کردند که به کشته شدن چهار نظامی از جمله یک پزشک زن نظامی منجرشد.

به دنبال این عملیات چند بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی برای تخلیه کشته ها و مجروحان در منطقه الازبه در غرب رفح فرود آمدند.

به گزارش خبرنگار العالم، بر اساس اعلام رسمی رژیم صهیونیستی، شمار سربازان و افسران اسرائیلی که از آغاز جنگ در باریکه غزه کشته شدند با کشته های کمین رفح، به 714 نفر رسید، در حالی که منابع مقاومت تأکید دارند که این تعداد بسیار بیشتر از آمار رسمی اعلام شده از سوی مقامات صهیونیست است.

رژیم اشغالگر پیشتر مدعی شده بود که نیروهایش تیپ قسام را در شهر رفح متلاشی و این شهر را از نیروهای مقاومت پاکسازی کرده اند.

پربیننده ترین خبرها