اولین واکنش حماس درباره سخنرانی امروز سید حسن نصرالله

اولین واکنش حماس درباره سخنرانی امروز سید حسن نصرالله
پنج‌شنبه 29 شهريور 1403 - 21:58

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" طی پیامی به دبیر کل حزب‌الله لبنان، از ایشان به دلیل تأکید مجدد بر مواضع مقاومت لبنان در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه طی سخنرانی امروز خود تقدیر کرد.

العالم - لبنان

این جنبش در بیانیه ی خود اعلام کرد " این موضع دبیر کل حزب الله لبنان که مورد ارج و قدردانی مردم و مقاومت است، به مثابه سیلی محکمی بر صورت نتانیاهو و حکومت فاشیستی او و نیز خنثی کردن نقشه های آنان در ضربه زدن به جبهه حمایت از مردم و مقاومت مادر نوار غزه که از طریق عملیات تروریستی هولناک و وحشیانه خود علیه مردم لبنان انجام شد، تلقی می شود.

این جنبش تاکید کرد"تروریسم دشمن صهیونیستی با تشدید انواع کشتار، قتل و نسل کشی علیه غیرنظامیان در فلسطین و لبنان، از همه ارزش ها، و قوانین بین المللی فراتر رفته و به موجودی سرکش تبدیل شده که تهدیدی واقعی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان به حساب می آید و جامعه ی جهانی باید برای رد این رژیم، منزوی کردن آن و محاکمه رهبران آن به خاطر جنایاتشان اقدام نماید.

حماس در پایان بیانیه تاکید کرد "این جانفشانی های بزرگ و خون پاک لبنانی‌ها که در طول نزدیک به یک سال بر زمین ریخته شده، با از جان گذشتگی و جهاد و خون مردم فلسطین در راه آزادی قدس شریف، مسجد الاقصی و سرزمین اشغال شده ی فلسطین عجین شده است.

پربیننده ترین خبرها