گزارش میدان خبرنگار العالم در جنین؛

رفتار وحشیانه اشغالگران صهیونیست در جنین/ محاصره چندین مدرسه با صدها دانش‌آموز

پنج‌شنبه 29 شهريور 1403 - 22:37

در درگیری مسلحانه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهر قباطیه در جنوب جنین چهار فلسطینی به شهادت رسیدند و در جریان یورش ارتش رژیم اشغالگر به این شهر و نفوذ یگان های ویژه ارتش به یک منزل در این منطقه ، تعدادی زخمی شدند. نیروهای اشغالگر مدارس مجاور را محاصره کردند و از انتقال شهدا توسط نیروهای امدادی جلوگیری کردند

العالم فلسطین اشغالی

عملیات نظامی در شهر قباطیه در جنوب جنین حدود 5 ساعت ادامه داشت و ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان یکی از خانه‌هایی را که در پشت بام آن 4 فلسطینی به شهادت رسیدند،را به محاصره خود درآورده و دوربین شبکه العالم نیز آن را رصد می کرد.

به گفته شاهدان عینی، آنها 4 شهید بر روی پشت بام این خانه ها بودند که ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان آنها را محاصره کرده و از انتقال آنها توسط تیم هلال احمر فلسطین جلوگیری می کند.

یگان های ویژه اسرائیل ظهر امروز به این منطقه در شهر قباطیه در جنوب جنین یورش بردند . این منطقه در مجاورت مدارس منطقه قباطیه جنوب جنین است و صدها دانش آموز و معلم در این منطقه بیش از سه ساعت در محاصره بودند.

کمی پیشتر تیم های هلال احمر فلسطین با مشارکت فلسطینی‌ها توانستند دانش‌آموزان را از مدارس نزدیک این خانه خارج کنند که ارتش رژیم صهیونیستی ، حتی پس از شهادت 4 رزمنده مقاومت در درگیری با ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل ،همچنان آن را محاصره کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها