ضمن تسلیت شهادت فرماندهان حزب الله؛

 قسام: عربده کشی و جنایات دشمن زوال و نابودی آن را تسریع می‌ کند

 قسام: عربده کشی و جنایات دشمن زوال و نابودی آن را تسریع می‌ کند
شنبه 31 شهريور 1403 - 21:31

گردان‌های قسام در بیانیه‌ای نظامی شهادت ابراهیم عقیل "حاج عبدالقادر" و احمد وهبی "حاج ابو حسین سمیر" و شماری دیگر از همراهان آنها را در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت تسلیت گفت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، در بیانیه خود ضمن تمجید از فدااکاری‌ها و جانفشانی‌های این شهدا در راه دفاع از ملت فلسطین و قدس و تقدیر از ادامه پشتیبانی حزب الله از مردم غزه، تاکید کرد که ما یقین داریم که این ضربات تنها قدرت و اصرار مجاهدان حزب الله برای ادامه راه مقاومت را بیشتر خواهد کرد ما به آنها می‌گوییم که فلسطین هرگز از یاد نخواهد برد که چه کسانی از آن در برابر تروریسم صهیونیست‌ها حمایت و پشتیبانی کردند.

این گردان‌ها بیان کرد که ما یقین داریم که دشمن صهیونیستی با عربده کشی و جنایات خود در منطقه تنها زوال و نابودی خود را تسریع خواهد کرد، افزود: ما مطمئنیم که دشمن با ماجراجویی‌های بی‌حساب خود در منطقه، پایان و شکست و خروج خود را از سرزمین و مقدسات ما تسریع خواهد کرد.

گردان های قسام با اشاره به این که شهید ابراهیم عقیل بر طرح آزادسازی الجلیل، اولین پروژه اعراب برای آزادسازی بخشی از فلسطین نظارت داشت، تصریح کرد: ما از برادرانمان در لبنان به خاطر تاکیدشان بر ادامه حمایت از فلسطین قدردانی می‌کنیم.

گردان های قسام در بیانیه خود، شهادت ده‌ها نفر و مجروح شدن هزاران نفر در کشتار روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (27 و 28 شهریورماه) بر اثر انفجار دستگاه های ارتباطی (پیجرها) را به حزب‌الله، دبیرکل آن و مردم لبنان تسلیت گفت.

پربیننده ترین خبرها