در دیدار با وزیر امور خارجه ایتالیا صورت گرفت؛

هشدار عراقچی به حامیان رژیم صهیونیستی/ مسئولیت عواقب حملات به لبنان با آمریکا است

هشدار عراقچی به حامیان رژیم صهیونیستی/ مسئولیت عواقب حملات به لبنان با آمریکا است
سه شنبه 3 مهر 1403 - 19:13

نیویورک - وزیر امور خارجه کشورمان ضمن هشدار نسبت به وقوع یک جنگ گسترده در منطقه گفت: چنانچه ایالات متحده و دیگر دوستان رژیم صهیونیستی حملات آن رژیم را متوقف نکنند باید مسئولیت عواقب آن را بپذیرند.

العالم - ایران

سید عباس عراقچی وزیر امورخارجه کشورمان در دیدار با آنتونیو تایانی وزیر امور خارجه ایتالیا ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان هشدار داد که منطقه در آستانه یک جنگ گسترده است و چنانچه ایالات متحده و دیگر دوستان رژیم صهیونیستی حملات آن رژیم را متوقف نکنند باید مسئولیت عواقب آن را بپذیرند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به درخواست ایتالیا و برخی کشورهای دیگر برای آتش‌بس فوری در لبنان گفت این بر عهده حامیان رژیم صهیونیستی است که آن رژیم را به توقف حملات وحشیانه خود که ثمره آن تا کنون شهادت صدها نفر از جمله ده‌ها کودک بوده است، وادار سازند.

عراقچی با تاکید بر استیصال رژیم صهیونیستی و عدم دستیابی به هیچ یک از اهداف خود در غزه، علی‌رغم حدود یک سال کشتار وحشیانه، گفت نباید اجازه داد آن رژیم آتش جنگ را به تمامی منطقه گسترش دهد تا خود را از استیصال نجات دهد.

وزیر امور خارجه ایتالیا در این دیدار با اشاره وخامت اوضاع در جنوب لبنان بر ضرورت تلاش‌های دیپلماتیک برای جلوگیری از جنگ و برقراری آتش‌بس تاکید کرد.

پربیننده ترین خبرها