پیام سفیر ایران در بیروت در پی شهادت سیدحسن نصرالله

پیام سفیر ایران در بیروت در پی شهادت سیدحسن نصرالله
شنبه 7 مهر 1403 - 17:31

سفیر ایران در بیروت در پیامی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: خون پاک این اسطوره مقاومت عزم مجاهدان راه خدا را برای پیمودن مسیر پرافتخار و پیروز مقاومت مصمم‌تر خواهد کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در پی انفجار پیجرها در بیروت مجروح و برای ادامه درمان به ایران منتقل شد، عصر امروز (شنبه) هفتم مهرماه شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی حمله هوایی روز جمعه ششم مهرماه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت را تسلیت گفت.وی در این باره اعلام کرد: ‏شهید جلیل‌القدر آیت‌الله⁧ سیدحسن نصرالله⁩⁧ دبیرکل حزب‌الله⁩ لبنان همچون شهید سرافراز ⁧سیدعباس موسوی⁩ به آرزوی دیرینش رسید.امانی اضافه کرد: خون پاک این اسطوره مقاومت عزم مجاهدان راه خدا را برای پیمودن مسیر پر افتخار و پیروز مقاومت مصمم‌تر خواهد کرد.

حزب‌الله لبنان بعدازظهر امروز (شنبه) هفتم مهر‌ماه با صدور بیانیه‌ای از شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله هوایی روز جمعه ششم مهر‌ماه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت با استفاده از بیش از ۸۰ بمب یک تنی سنگرشکن خبر داد.

حزب‌الله در ادامه بیانیه خود با شهید سید حسن نصرالله عهد بست که به جهاد خود در مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان استوار و شریف آن ادامه خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها