فیلمی از آخرین سخنرانی سیدحسن نصرالله

يکشنبه 8 مهر 1403 - 11:45

آخرین حضور تلویزیونی دبیرکل حزب‌الله لبنان قبل از ترور جنایتکارانه ی رژیم صهیونیستی، سخنرانی او در روز پنجشنبه 19 سپتامبر بود که پس از انجام  اقدام مذبوحانه ی امنیتی اسرائیل در روز سه‌شنبه و چهارشنبه ( 17 و18) سپتامبر، و انفجار وسایل ارتباطی بی سیم در اختیار مقاومین این حزب، ایراد کرد.

العالم - لبنان

آخرین حضور تلویزیونی دبیرکل مقاومت حزب‌الله لبنان قبل از ترور جنایتکارانه ی رژیم صهیونیستی، سخنرانی او در روز پنجشنبه 19 سپتامبر بود که پس از انجام اقدام مذبوحانه ی امنیتی اسرائیل در روز سه‌شنبه و چهارشنبه ( 17 و18) سپتامبر، و انفجار وسایل ارتباطی بی سیم در اختیار مقاومین این حزب، ایراد کرد.

دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان این سید مجاهد شهید، در آن زمان با اشاره به "جنایت بزرگ و بی‌سابقه" ی رژیم صهیونیستی اسرائیل پس از انفجار هزاران دستگاه "پیجر" مورد استفاده نیروهایش درمیان نیروهای مقاومت لبنان، سرکردگان این رژیم جعلی را به "حساب سخت" آینده متوجه نموده بود.

این شهید بزرگوار در سخنرانی خود روی صفحه نمایش تلویزیون که طی آن هواپیماهای اسرائیلی حداقل دو بار دیوار صوتی را در ارتفاع پایین در حریم هوایی لبنان نقض کردند، گفت: "شکی نیست که ما در معرض یک ضربه امنیتی و انسانی بزرگ قرار گرفته‌ایم که در تاریخ لبنان بی سابقه است.

وی تصریح کرده بود که "دشمن در این عملیات از تمامی معیارها، قوانین و خطوط قرمز عبور کرده و خواسته تا بی هیچ ضابطه ای با حمله دو مرحله‌ای خود، حداقل پنج هزار نفر را در دو دقیقه به قتل برساند".

وی در آن روز با بیان اینکه سه شنبه و چهارشنبه "روزهای سنگین، خونین و آزمونی بزرگ" بوده، تأکید کرده بود "این جنایت سنگین، و خونبار آنها را تضعیف نکرده و نخواهد کرد".

رهبر شهید مقاومت حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه مکان، زمان یا شکل واکنش مقاومت را در قبال جنایت اخیر صهیونیستها مشخص نخواهد کرد، به اسرائیل برای "تلافی سخت و قصاصی عادلانه از جایی که حسابش را بکنند یا نکنند"، هشدار داد.

نصرالله سپس با تکرار تاکید خود بر اینکه "جبهه لبنان تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف نشود با وجود این همه زخم و این همه خون متوقف نخواهد شد" و ساختار حزب‌الله پس از انفجارها نه لرزیده و نه تکان خورده است زیرا نیرومند و وزین ومحکم است ، و از نظر ، تجهیزات، نفرات و انسجام توسط یک جنایت بزرگ متزلزل نمی شود.

پربیننده ترین خبرها