در گفتگوی ویژه با شبکه العالم؛

دبیرکل جبهه مردمی فلسطین: شهید نصرالله سرنیزه مقاومت در قلب دشمن بود

يکشنبه 8 مهر 1403 - 22:52

دبیرکل جبهه مردمی فلسطین گفت: " شهید حسن نصرالله سرنیزه ی مقاومت و فرمانده میدانی کل محورهای مقاومت و ستون خیمه‌ای بود که همه رهبران جبهه‌های محور مقاومت را گرد هم آورده بود.

العالم - فلسطین

طلال ناجی دبیرکل جبهه مردمی فلسطین در گفت و گو با شبکه خبری العالم با عرض تسلیت به توده امت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: "ما مواجهه با این واقعه یک احساس غم و اندوه همراه با درد دوری و غم از دست دادن و دیگری احساس افتخار و عزت در مقابل اینچنین رهبری بزرگ داریم، که طبق آموخته های دینی شهادت مبارزان محور مقاومت پیروزی در این باره است".

وی گفت: "همه ما این تعالیم را آموخته‌ایم و بر اساس آن تربیت یافته ایم، و شکی نیست که سید حسن نصرالله در این امر از همه ما پیشرو تر و راهبر ما بوده اند و به این آموخته باور داشتند، البته وقتی که می گوییم پیروزی یا شهادت هرگز منظورمان اول پیروزی و سپس شهادت، یا انتخاب یکی از این دو نیست بلکه باور ما شهادت همان پیروزی است و این پیروزی همان ایمان ما به زندگی و حق آزادی و خودباوری ما و بیرون راندن اشغالگر از خاکمان و عدالتخواهی برای هم وطنان و امت مان است".

این مقام فلسطینی در ادامه ی گفتگوی خود با العالم تصریح کرد: "شهادت برای همه ما یکی از مسائل اساسی در راه رسیدن به پیروزی و جهاد، از طریق جانفشانی و مبارزه با دشمن، به منظور رسیدن به اهدافی است که برای آن جنگیده و مبارزه کرده ایم و به خاطرش شهید می شویم... من به طور خاص با آن شهید بزرگوار ارتباط داشتم، به ایشان اعتماد داشتم . امت عربی و اسلامی نیز با حضور او اطمینان خاطر یافت".

وی همچنین توضیح داد: "سید حسن نصرالله از زمانی که رهبری حزب الله را به عهده گرفت، تحولی بسیار بزرگ و کیفی در تاریخ مقاومت رقم زد و جنبش مقاومت حزب الله با ایشان رشد یافت... گرچه ایشان همیشه می گفت که من با حزب الله بزرگ شده ام ، در مقاومت رشد کرده و در محور مقاومت پرورش یافته ام، اما من می گویم که در حقیقت این جنبش حزب الله و محور مقاومت و رویکرد مقاومت در جناح های فلسطین است که با او بزرگ شده و رشد پیدا کرده ایم".

ناجی همچنین اظهار داشت: سید حسن نصرالله با حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و مسلح به آخرین سلاح های زرادخانه آمریکا، و با 85 تن بمب به شهادت رسیده است. بمبهایی با این ججم که کل برجهای مسکونی مورد هدف را تخریب کرد.

وی گفت: 85 بمب از پیشرفته ترین جنگنده های آمریکایی فقط برای اطمینان از هدف قرار دادن سیدحسن نصرالله دراختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفت که همگی این اقدامات نشان دهنده کینه و نفرت پنهان دشمن صهیونیستی آمریکایی است.

پربیننده ترین خبرها