تظاهرات مردم اردن در حمایت از محور مقاومت

جمعه 13 مهر 1403 - 22:12

مردم اردن به منظور گرامیداشت اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و همچنین تاکید بر حمایت مطلق از مقاومت و همبستگی  با مردم فلسطین و لبنان، راهپیمایی گسترده‌ای برگزار کردند.

العالم - اردن

ده‌ها هزار اردنی در مرکز شهر امان پایتخت اردن گرد هم آمدند تا در راهپیمایی گسترده که به دعوت "جنبش اسلامی اردن" انجام شد، شرکت کنند. این راهپیمایی با عنوان "اکتبر منادی پیروزی است" به مناسبت اولین سالگرد حمله گروه مقاومت فلسطین به فلسطین اشغالی در اکتبر سال گذشته برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی، از مقاومت غزه و گروه‌های مقاومت در کرانه باختری و همچنین حمایت از مقاومت جنوب لبنان، سوریه، عراق و یمن حمایت کردند. آنها همچنین از جمهوری اسلامی ایران به دلیل بمباران موشکی اماکن امنیتی و نظامی اسرائیل در داخل اراضی اشغالی ستایش کردند.

شرکت کنندگان از دولت‌ها و نظام‌های عربی خواستند مواضع محکم‌تر در حمایت مطلق از گروه‌های مقاومت فلسطین اتخاذ کنند.

شرکت کنندگان بر باور خود مبنی بر اینکه مقاومت تنها وسیله برای آزادسازی اراضی اشغالی است و نقش حزب الله در جنوب لبنان و گروه های مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری و عملیات نیروهای مسلح یمن علیه اهداف نظامی آمریکا، انگلیس و ائتلاف بین المللی که وی را شریک اصلی رژیم اشغالگر اسرائیل در تجاوز به غزه و لبنان می‌دانند تاکید کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها