ده ها شهید و زخمی در بمباران چادر آوارگان در دیرالبلح + فیلم

شنبه 14 مهر 1403 - 06:03

رژیم اشغالگر صهیونیستی شامگاه جمعه در ادامه سیاست های خود در هدف قرار دادن پناهگاهها، مدرسه «احمد الکرد» محل اسکان آوارگان شهر دیرالبلح در مرکز باریکه غزه را بمباران کرد که این حمله به شهادت و زخمی شدن ده ها تن منجر شد. اشغالگران همچنین دو خانه در اردوگاه النصیرات را هدف قرار دادند.

العالم- فلسطین اشغالی

رژیم متجاوز صهیونیستی همچنین دو منزل متعلق به خانواده های «علیان» و «کراجه» را در شمال شرقی اردوگاه نصیرات در مرکز باریکه غزه بمباران کرد که بر اثر این حمله نیز ، 4 نفر کشته و تعدادی دیگر ناپدید شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر قدس دیروز (جمعه) 3 کشتار در باریکه غزه مرتکب شد که در نتیجه این کشتارها ، 14 شهید و 50 مجروح به بیمارستان ها منتقل شدند و به این ترتیب ، تلفات جانی ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 41802 شهید و 96844 مجروح رسید.

رژیم اشغالگر اسرائیل با حمایت آمریکا از 7 اکتبر، جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که علاوه بر ویرانی های گسترده و قحطی مرگبار ، به شهادت و زخمی شدن بیش از 138000 فلسطینی منجر شده که اکثر آنها کودک و زن بودند و بیش از 10000 هم ناپدید شده اند.

رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ ویرانگر خود علیه ساکنان بی دفاع غزه ادامه می دهد و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه را نادیده می گیرد.

پربیننده ترین خبرها