بازداشت مسئول مالی داعش در موصل عراق

بازداشت مسئول مالی داعش در موصل عراق
شنبه 14 مهر 1403 - 18:26

الحشد الشعبی عراق اعلام کرد نیروهای اداره امنیت در عملیاتی دقیق یک مسئول مالی در گروه تروریستی داعش را در موصل بازداشت کردند.

العالم ـ عراق

اداره امنیت الحشد الشعبی در استان نینوای عراق روز شنبه، اعلام کرد که یکی از مسئولان گروه تروریستی داعش در این استان طی عملیاتی از طریق پیگیری دقیق و بنابر حکم قضایی دستگیر شد.

براساس این گزارش، این تروریست که مسئولیت مالی گروه داعش در نینوا را برعهده داشته است، اعتراف کرد که داعش قصد حمله به اهداف نظامی و غیرنظامی را داشته است.

نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می دهند.

گفتنی است عناصر باقی مانده ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا والانبار فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز منابع خبری عراق به نقل از عامر نوری، سخنگوی پلیس استان کرکوک، از وقوع انفجار در مرکز شهر کرکوک توسط عناصر داعش خبر دادند.

نوری اعلام کرد که یک بمب در نزدیکی دفتر صرافی در محله مصلی در شهر کرکوک منفجر شد که این انفجار، 4 مجروح در پی داشته است.

گفتنی است چهارشنبه گذشته نیز سخنگوی وزارت کشور و واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از شهادت و مجروح شدن 7 تن از نظامیان در حمله گروهک‌های تروریستی داعش در استان کرکوک خبر داده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها