تداوم حملات اشغالگران به لبنان در روز 15/ موج حملات حزب الله به حیفا با موشک فادی۱

تداوم حملات اشغالگران به لبنان در روز 15/ موج حملات حزب الله به حیفا با موشک فادی۱
دوشنبه 16 مهر 1403 - 08:00

حملات رژیم صهیونیستی در پانزدهمین روز به مناطق مسکونی و پمپ بنزین ها در جنوب لبنان در حالی ادامه دارد که حزب الله در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر به غیرنظامیان با موجی از موشک های فادی۱، حیفا را هدف قرار داد.

العالم - لبنان

حزب الله لبنان بامداد امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر به غیرنظامیان با موشک فادی۱، پایگاه الکرمل در جنوب حیفا را هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در باریکه غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت درچارچوب سلسله عملیات خیبر، پایگاه الکرمل در جنوب شهر اشغالی حیفا را موشک باران کردند.

براساس اعلام حزب الله این عملیات با شلیک موجی از موشک‌های فادی ۱ انجام شده است.

درهمین حال منابع عبری زبان در شیطنت خبری بدون اشاره به تلفات و خسارات حمله به پایگاه نظامی الکرامل در حیفا

گزارش دادند که یکی از موشک‌ها مستقیماً به ساختمانی در حیفا اصابت کرده است و بر اثر آن ۵ صهیونیست زخمی شدند.

درهمین حال گزارش های منابع رسانه ای حاکی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) در ادامه سلسله حملات به خود به لبنان در هفت نوبت ساختمان‌های مسکونی و جایگاه‌های سوخت در منطقه «سان تیریز» و «المیکانیک» در محله الحدث بیروت را بمباران کردند.

منابع خبری همچنین از پنجمین بمباران شهرک «الخیام» در جنوب لبنان خبر دادند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش نیز منطقه «الحدث» در ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهرماه تاکنون مناطق جنوب پایتخت لبنان را بارها بمباران کرده است. این بمباران‌ها تا کنون صدها شهید و زخمی برجای گذاشته و شمار زیادی از شهروندان نیز از این مناطق آواره شده‌اند.

گزارش لحظه ای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و مقابله حزب الله:

استفاده رژیم صهیونیستی از اورانیوم ضعیف شده در بمباران ضاحیه بیروت

اتحادیه شیمیدانان لبنانی بیانیه هشدار آمیزی درباره استنشاق گرد و غبار ناشی از بمباران ضاحیه جنوب بیروت و دیگر مناطق لبنان منتشر کردند.

در بیانیه شیمیدانان لبنانی آمده است که حجم تخریب و نفوذ به ساختمانها و دهها متری زیر زمین نمایانگر به کارگیری بمب‌های حاوی اورانیوم ضعیف شده (Depleted Uranium) است که توان نفوذ و رخنه گسترده دارد.

به صدا در آمدن آژیر خطر در مناطق وسیعی از جلیل الاعلی،"معالوت ترشيحا" و اطراف آن درالجليل الغربي

ارتش رژیم صهیونیستی از عملیات زمینی متمرکز در جنوب لبنان خبر داد

بیانیه حزب الله درباره حمله موشکی به حیفا
حزب الله

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با موشک‌های فادی ۱ پایگاه نظامی «الکرمل» در جنوب حیفا را موشک باران کرده است.(جزییات بیشتر)

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها