تظاهرات صهیونیست‌ها در مقابل محل اقامت نتانیاهو + ویدیو

دوشنبه 16 مهر 1403 - 08:43

شهرک نشین خشمگین با تظاهرات در مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار توافق آتش بس و آزادی اسیران صهیونیست در غزه شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری شهاب، شرکت کنندگان در تظاهرات با تجمع در مقابل محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خواستار امضای توافق آتش بس با مقاومت و آزادی اسیران شدند.

صهیونیست‌های معترض و خانواده‌های اسیران اسرائیلی پیش تر در فضای مجازی خواستار تشدید اعتراض‌ها به کابینه نتانیاهو و برگزاری تجمع در سالروز عملیات طوفان الاقصی شده بودند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصر به‌ فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی در همان روز و به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز گروه‌های مقاومت را نابود کنند و در نتیجه غزه را تحت تصرف خود درآورند، حملات هوایی شدید به مناطق مختلف این باریکه را آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی تا کنون ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های باریکه غزه را به شدت تخریب کرده و مجازات جمعی، محاصره و بحران انسانی شدیدی را در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه بر فلسطینیان این منطقه اعمال کرده که جان ساکنان آن را تهدید می‌کند با ا ین وجود به رغم گذشت یک سال از حملات جنایتکارانه، این رژیم به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود در زمینه آزادی اسرا و نابودی حماس دست نیافته است.

به رغم اعمال سانسور اخبار تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه، اشغالگران صهیونیست اذعان کرده اند که از 7 اکتبر سال گذشته تاکنون 4576 نظامی صهیونیست مجروح شده اند که 696 نفر از آنها در وضعیت بحرانی قرار دارند.

پربیننده ترین خبرها