گزارش العالم از حمله ی سنگین موشکی حزب الله به حیفا + فیلم

سه شنبه 17 مهر 1403 - 16:53

خبرنگار شبکه العالم در تازه ترین گزارش خود درباره حملات موشکی سنگین حزب الله به حیفا در سرزمین های اشغالی گفت : "همزمان با سخنرانی شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله، منابع عبری از پرتاب حدود 100 موشک به سمت شهر حیفا خبر دادند.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه العالم در قدس اشغالی در این گزارش تاکید کرد "در حالی که سرکردگان رژیم اشغالگر اسرائیلی و شهرک نشینان آن به سخنان امروز معاون دبیرکل حزب الله که بر نبرد در ابعاد مدیریتی، سازمانی و نظامی این حزب به ویژه در عملیات زمینی و ایجاد تغییرات کیفی در پرتاب موشک ها هم از نظر کمیت و مناطق مورد نظر تمرکز داشت، گوش فرا می دادند، منابع عبری از پرتاب حدود 100 فروند موشک به سمت شهر حیفا خبر دادند و آن را تطبیق عملی حزب الله با این سخنان معاون دبیرکل قلمداد کردند".

خبرنگار العالم به نقل از اظهارات معاون دبیر کل حزب الله گفت" با این حملات موشکی امروز حزب الله شاهد تغییرات کیفی پرتاب موشک چه از نظر کمیت و چه از نظر وسعت مناطق هدف خواهیم بود که در پاسخ به ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر کاهش توان موشکی حزب الله صورت گرفت".

وی افزود "شلیک راکت‌های مقاومت به فعال شدن گسترده آژیرها در مناطقی وسیع از سرزمین اشغالی "اسرائیل" منجر شد و جبهه ی ارتش صهیونیستی در داخل در حالیکه این عملیات را بزرگترین حمله ی مقاومت در نوع خود علیه حیفا، مرکز و اطراف آن توصیف کرد، با اعلام وضعیت اضطراری شهرک نشینان را به فرار به سوی پناهگاه‌ها و مناطق "امن" وادار کرد.

خبرنگار شبکه العالم با تاکید به همزمانی سخنرانی معاون دبیرکل حزب الله با این حملات مقاومت اسلامی لبنان ، به بخشی از سخنان شیخ نعیم قاسم اشاره کرد که گفته بود حملات حزب الله نشانه ی ثبات و گسترش عملکرد این نیروها در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل است.

وی در پایان با استناد به فرازی دیگر از سخنان معاون دبیر کل حزب الله لبنان ، گزارش خود را اینگونه پایان داد که شیخ نعیم قاسم در سخنانی تصویری به مناسبت سالگرد طوفان الاقصی اظهار داشت"ما فرزندان سیدالشهدای محور مقاومت حسن نصرالله (رضی الله عنه) هستیم و عملیات طوفان الاقصی یک رویداد اسطوره ای و استثنایی و آغاز تغییر چهره خاورمیانه به شمار می رود".

پربیننده ترین خبرها