در گفت‌وگوی اختصاصی با العالم؛

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران: ده‌ها مرکز اسرائیلی را با خاک یکسان خواهیم کرد

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 11:50

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران احتمال جنگ اسرائیل علیه ایران را در پاسخ به عملیات "وعده صادق ۲" رد کرد.

العالم- ایران

سردار "ابراهیم جباری" مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، امروز- دوشنبه- در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم تصریح کرد:‌ رژیم اشغالگر نه تنها اراده بلکه قدرت کافی برای تحمیل جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

سردار جباری تأکید کرد:‌ جبهه مقاومت ظرفیت، قدرت، اقتدار و هماهنگی عالی دارد تا مانع از جنگ‌افروزی رژیم اشغالگر علیه ما شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: یمن یک میلیون مجاهد آماده جهاد دارد و مانند آنها در بسیاری از کشورهای جهان اسلام زیاد است.

او تصریح کرد: ما در آمادگی کامل برای هر رویارویی هستیم و بخشی از توان و قدرت‌مان را به آنها نشان داده‌ایم. قدرت و توانمندی‌هایی نیز داریم که هنوز از آن رونمایی نکرده‌ایم ولی بعدا در وقت خودش آشکار خواهد شد.

او تاکید کرد: اشغالگران اسرائیلی، آمریکا و برخی دیگر از کشورها به دلیل آمادگی، توانایی و غرور ملی ما، نمی‌توانند علیه ایران جنگ‌افروزی کنند. اما شاید آنها به دنبال انتقام ضربه‌ عملیات "وعده صادق ۲" باشند به همین دلیل می‌خواهند هدفی در ایران را مورد حمله قرار دهند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان هشدار داد: من به عنوان یک فرد مطلع از امور، اعلام می‌کنم که اگر نقطه‌ای از خاک ما هدف قرار گیرد ده‌ها مرکز اقتصادی، نظامی و امنیتی اسرائیل را مورد حمله قرار داده خواهیم داد و با خاک یکسان خواهیم کرد.

پربیننده ترین خبرها