گزارش العالم از ضربات حزب الله به نظامیان صهیونیستی در حال نفوذ مجدد به لبنان + فیلم

شنبه 21 مهر 1403 - 21:52

حزب‌الله به مقابله با نیروهای رژیم صهیونیستی که در حال پیشروی مجدد در محور راس الناقوره بودند، مبادرت و آنها را پس از متحمل شدن تلفات، مجبور به عقب‌نشینی کرد.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان گزارش داد: یگان‌های نظامی رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) برای پیشروی به سمت خودروها و ادوات نظامی که دو روز پیش در منطقه راس الناقوره توسط نیروهای حزب الله منهدم شده بود، تلاش کردند. ارتش رژیم صهیونیستی از دو روز پیش تا کنون نتوانسته است این خودروها و ادوات منهدم شده را به داخل سرزمین های اشغالی منتقل کند.

بنابر این گزارش، یک بولدوزر بزرگ نظامی این رژیم نیز پس از خروج از مقر رامیا با حرکت به سمت مناطق آزاد شده لبنان، در تلاش برای تصرف آنجا، سعی کرد که از نیروهای بین المللی یونیفل و فعال در جنوب لبنان به عنوان سپر انسانی استفاده کند اما با مقابله نیروهای حزب‌الله مواجه و منهدم شد. پس از اصابت این بلدوزر، از آنجا که اشغالگران به وردوی مقر بسیار نزدیک بودند توانستند آن را به داخل بکشانند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، در روستای بلیدا نیز همین صحنه تکرار شد. ارتش اشغالگر که تلاش می‌کرد به سمت منازل و اماکن داخل این شهر پیشروی کند، در مواجه به نیروهای مقاومت با شکست مواجه شد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: حمله زمینی ارتش صهیونیستی در حالی نافرجام ماند که حومه این روستا تنها 200 متر با نزدیکترین نقطه مرزی جنوب لبنان با فلسطین اشغالی فاصله دارد.

پربیننده ترین خبرها