بیانیه جنبش مجاهدین فلسطین در خصوص عملیات قهرمانانه حزب الله لبنان در عمق "اسرائیل"

بیانیه جنبش مجاهدین فلسطین در خصوص عملیات قهرمانانه حزب الله لبنان در عمق
يکشنبه 22 مهر 1403 - 23:01

جنبش مجاهدین فلسطین عملیات قهرمانانه ی شامگاه یکشنبه مقاومت اسلامی حزب الله لبنان را در هدف قرار دادن پایگاه حساس نظامی رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد هجومی در جنوب شهر اشغالی حیفا  تبریک گفت.

العالم - فلسطین اشغالی

گفتنی است به اعتراف خود رسانه های اسرائیلی در این عملیات پهپادی حزب الله تاکنون 3 سرباز صهیونیست به هلاکت رسیده و 67 نفر دیگر زخمی شده اند.

جنبش مقاومت مجاهدین فلسطین در بیانیه ای ضمن تبریک به حزب الله لبنان به مناسبت این عملیات دلاورانه وقدرتمند، گفت "این نوع عملیاتها ضربه ی سخت امنیتی و نظامی جدیدی به دشمن صهیونیستی در اوج ادعای هوشیاری امنیتی آن وارد آورده و ثابت می کند که مقاومت با وجود گستردگی تجاوزات و حجم عظیم جانفشانی های نیروهای مقاومت، همچنان در میدان حرف اول را می زند.

ما نسبت به جهاد و جانفشانی های مقاومت اسلامی در لبنان و کسانی که حملات خاص اینچنینی و دردناکی را بر دشمن صهیونیستی در میدان و در عمق این کیان غاصب وارد می آورند، ادای احترام می کنیم.

در این بیانیه آمده است که با صراحت تاکید می کنیم "دشمن فاشیست صهیونیستی باید منتظر ضربه های بیشتری از سوی مجاهدین ما در فلسطین و لبنان باشد و این رژیم اشغالگر و غاصب باید بداند که در جنگ علنی با امت ماست و اگر به تجاوزات وجنایات خود نسبت به ملت ما ادامه دهد با دادن تلفات و خسارات بیشتری مواجه شده وشکست خواهد خورد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است که ما خواهان تشدید اینگونه عملیات‌های ویژه و دردناک در اعماق سرزمین اشغالی و این رژیم جنایتکار صهیونیستی هستیم، زیرا دشمن مفسد فقط زبان زور و سرنیزه را می‌فهمد و جز با ضربه‌های بیشتر به سرش، بازدارنده نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها