معاریو: حمله پهپادی حزب الله به پایگاه گولانی دردناک بود

معاریو: حمله پهپادی حزب الله به پایگاه گولانی دردناک بود
دوشنبه 23 مهر 1403 - 09:20

نشریه عبری معاریو که حمله پهپادی یکشنبه شب حزب الله لبنان به پایگاه تیپ گولانی در جنوب حیفا را سخت و دردناک توصیف کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: حمله پهپادی شب گذشته حزب الله به پایگاه تیپ گولانی در جنوب حیفا، یک فاجعه و حادثه‌ای سخت، دردناک و نگران کننده برای ارتش اسرایل است.

این نشریه عبری خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی دیگر هیچ سیستم دفاعی ویژه‌ای برای مقابله با پهپادهای شلیک شده به سمت اراضی اشغالی از لبنان، غزه، سوریه، عراق، ایران و یمن ندارد.

حزب اللهبنابر اعلام رسانه‌های عبری، آمار کشته ها و مجروحان رژیم صهیونیستی بر اثر حمله پهپادی یکشنبه شب حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا به 4 کشته و 67 زخمی افزایش یافت.

به گزارش رسانه های فلسطینی حمله پهپادی حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی تیپ گولانی صورت گرفته است.

منابع صهیونیستی حمله پهپادی حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا را خونبارترین حمله از زمان آغاز جنگ با لبنان اعلام کردند.

به دنبال این حمله بیش از 50 آمبولانس و تعدادی از بالگردها برای انتقال نظامیان مجروح به بیمارستان ها مبادرت کردند.

حزب اللهدر همین حال رادیو ارتش اشغالگر اعلام کرد که حزب الله موفق شد سامانه‌های پدافند هوایی ما را فریب دهد؛ زیرا همزمان با پرتاب پهپاد، اقدام به حملات سنگین موشکی کرد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی در لحاظات اولیه این حمله گزارش داده بود بر اثر انفجار پهپاد حزب الله نزدیک منطقه بنیامینا در جنوب حیفا، 20 نظامی مجروح شدند و بالگردها در حال انتقال مجروحان هستند که حال برخی از مجروحان وخیم است.

پربیننده ترین خبرها