جنگنده های صهیونیست جایگاه خبرنگار العالم را ویران کردند+ ویدیو

دوشنبه 23 مهر 1403 - 13:11

جنگنده های رژیم صهیونیستی در جریان هدف قرار دادن چادرهای آوارگان فلسطینی داخل محوطه بیمارستان شهدای الاقصی، چادر خبرنگار شبکه العالم را نیز تخریب کردند.

العالم-فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم درغزه ضمن اینکه آثار حمله جنایتکارانه صهیونیست ها بر چادرش را به تصویر کشید خاطرنشان کرد که همچنان در محل باقی مانده است تا رویدادهای بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح غزه را پوشش دهد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) چادرهای محل اسکان آوارگان فلسطینی در نزدیکی بیمارستانی در مرکز غزه را بمباران کردند.

خبرنگار شبکه العالم در گزارشی تاکید کرد که حمله صهیونیست ها به بیمارستان شهدای الاقصی به شهادت 5 شهروند و زخمی شدن بیش از 50 تن دیگر منجر شد.

به گزارش خبرنگار العالم، شهدای این جنایت در آتش سوختند و بیشتر مجروحان نیز دچار سوختگی شدند که دلیل آن آتش زدن چادرهای آوارگان بود.

خبرنگار العالم در ادامه به جنایت همزمان جنگنده های صهیونیست در اردوگاه نصیرات اشاره کرد که در نتیجه آن مدرسه المفتی هدف قرار گرفت و 22 شهروند که اغلب زن و کودک بودند به شهادت رسیدند.

بنابر این گزارش، ارتش صهیونیستی همچنان اصرار دارد که شمار بیشتری از غیرنظامیان آواره را به شهادت برساند یا زخمی کند.

خبرنگار العالم در این گزارش خاطرنشان کرد: این هشتمین بار است که جنگنده های صهیونیست بیمارستان شهدای الاقصی را هدف قرار می دهند.

پربیننده ترین خبرها