گزارش العالم از رونمایی حزب الله از موشک های دوربرد «قادر 2» و «نصر 1» + ویدیو

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 14:53

درگیری های جاری در جنوب لبنان بین نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی با ایجاد کمین از سوی مقاومت و فریب متجاوزان و وارد آوردن تلفات سنگین به آنها، وارد مرحله جدیدی شده است.

العالم -لبنان

حسین عزالدین، خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش داد: حوادث جاری در جنوب لبنان حاکی از آن است که پس از خسارت ها و تلفات سنگینی که در جبهه مثلث رامیه – عیتا الشعب – القوزح بر ارتش رژیم صهیونیستی تحمیل شده است، به نظر می رسد که مرحله جدیدی در نبرد بین رزمندگان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی شروع شده باشد. مقاومت اسلامی با ایجاد کمین و هلاکت ده ها و مجروح کردن شمار زیادی از نظامیان صهیونیست آغازگر این مرحله جدید است.

در ادامه گزارش خبرنگار العالم آمده است: صبح امروز به هنگام پیشروی یک دستگاه تانک نظامیان صهیونیستی از منطقه بوابه رامیا اللبونه به سمت خاک لبنان، مقاومت اسلامی با شلیک یک موشک این تانک را منهدم کرد و سرنشینان آن را به هلاکت رساند. تانک بعدی نیز در حین پیشروی مورد حمله موشک نقطه زن قرار گرفت و منهدم شد.

در این گزارش تصریح شده است که شهر کریات شمونه در فلسطین اشغالی نیز هدف چندین موشک قرار گرفت. کما اینکه رزمندگان مقاومت از موشک های دوربرد «قادر 2» و «نصر 1» که برد انها به 100 تا 250 کیلومتر می رسد رونمایی کردند.

خبرنگار العالم در گزارش خود خاطرنشان کرد که مقاومت به عمد فرصت ورود و پیشروی به داخل خاک لبنان از برخی محورها را به رژیم اشغالگر داده است تا در یک عملیات فریب، آنها را در کمین های خود به دام بیندازد. به گزارش خبرنگار العالم مقاومت قصد دارد با فریب ارتش رژیم صهیونیستی آنها را تشویق به ورود به تله خود کرده و سپس به روی آنها آتش بگشاید.

خبرنگار العالم تصریح کرد که دستاوردهای این عملیات، رژیم صهیونیستی را مجبور خواهد کرد برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود دست به کشتار غیر نظامیان بزند. نظیر همان جنایتی که در قانا و شهر نبطیه انجام داد.

این موضوع نشان می دهد که این رژیم برخلاف ادعاهی خود در حملات کور خود هیچ هدف نظامی ندارد. این رژیم مدعی است که به تأسیسات نظامی حمله می کند در حالی که در واقع اهداف غیر نظامی از جمله مراکز اسکان آوارگان را هدف قرار می دهد.

پربیننده ترین خبرها