کمین الصابرین 2.. القسام تونل نیروهای اسرائیلی در رفح را منفجر کرد + فیلم

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 22:06

گردان های القسام  بخش نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس"، صحنه هایی از انفجار دهانه ی تونل بمبگذاری شده در منطقه الریان واقع در شرق رفح را منتشر کرده که در آن تعدادی از سربازان صهیونیست به هلاکت رسیده و زخمی شده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

القسام توضیح داد "این تونل در منطقه الریان در شرق رفح برای دومین بارست که توسط مبارزان مقاومت رصد شده و در کمین اول موسوم به "صابرین 1" در همان منطقه منفجر شده است.

450

این گردان مقاومت فلسطینی، تله ی جدید را "کمین صابرین 2" نامیده و گفت "این برای دومین بار در همان مکان است که این احمق ها را شکار می کنیم".

و در ادامه افزود "رزمندگان مقاومت توقع بازگشت دوباره ی ارتش اشغالگر را به این تونل داشتند وبه همین دلیل دوباره آن را در تله ی انفجاری انداخته و پس از اغوای سربازان اسرائیلی آن را منفجر نمودند که اینبار نیز در اثر این تله ی انفجاری تعدادی از اشغالگران به هلاکت رسیده و عده ای از آنها زخمی شدند.

450

به گفته ی نیروهای القسام ، این صحنه‌ها روند تله‌گذاری انفجاری تونل را با استفاده از بمبهای بشکه‌ای با انفجار قوی نشان می دهد و سپس کنترل تجمع سربازان اسرائیلی در دهانه ی تونل و پایین رفتن آنها در آن را تا لحظه انفجار به نمایش می گذارد.

این صحنه ها همچنین با تصاویری از تخلیه هلاک شدگان و مجروحان ارتش اشغالگر صهیونیستی به پایان می رسد.

پربیننده ترین خبرها