شبکه الشرق عربستان از حمله پهپادی به منزل نتانیاهو خبر داد+ ویدیو

شبکه الشرق عربستان از حمله پهپادی به منزل نتانیاهو خبر داد+ ویدیو
شنبه 28 مهر 1403 - 10:32

شبکه الشرق عربستان سعودی در خبری فوری از هدف قرارگرفتن منزل مسکونی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شبکه الشرق عربستان به نقل از منابع خود افزود: یک پهپاد انفجاری منزل «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه را هدف قرار داد.

پهپواد
در همین حال منابع رسانه ای تصاویر از حضور بی‌شمار آمبولانس‌ها مقابل محل اقامت نتانیاهو در قیساریه و تدابیر امنیتی شدید در این منطقه پس از اصابت پهپاد حزب الله منتشر کردند.

الشرق به نقل از منابع خود افزود که این پهپاد انفجاری از سوی لبنان گسیل شده است.

در همین زمینه روزنامه یدیعوت آحارنوت گزارش داد که دفتر نتانیاهو از افشای مکان وی در زمان انفجار این پهپاد در قیساریه خودداری کرد.
پهپادمنابع خبری تصاویری نیز از لحظه پرواز پهپاد حزب الله بر فراز نهاریا در الجلیل غربی قبل از اصابت به ساختمانی در قیساریه، محل اقامت نتانیاهو منتشر کردند.

پایگاه خبری صهیونیستی والا نیز گزارش داد که نیروهای زیادی از پلیس در حال اعزام به سمت مکان اصابت این پهپاد هستند.

در همین حال رسانه ها با انتشار ویدیوهایی از تلاش ناموفق بالگرد آپاچی اسرائیلی برای سرنگون کردن پهپاد حزب الله در آسمان عکا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. این پهپاد در نهایت پس از طی مسافتی 70 کیلومتری به قیساریه اصابت کرده است.

پهپاد

یکی از ساکنین قیساریه در گفتگو با شبکه 12 رژیم اسرائیل در تایید این حمله گفت که ما صدای هلیکوپترها را می‌شنیدیم و احساس می کردیم که حادثه ای در حال وقوع است، اما هیچ هشداری فعال نشد.

وی افزود: ناگهان صدای انفجار شدیدی شنیده شد و متوجه شدیم که یک حمله بدون هشدار قبلی رخ داده و بسیار هول انگیز بود.

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرده که تحقیقاتی را درباره شکست سامانه پدافند هوایی در رهگیری پهپادی که اقامتگاه نتانیاهو را هدف قرار داده، آغاز می‌کند.

پربیننده ترین خبرها