گزارش العالم از شهادت 100 فلسطینی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در بیت‌لاهیا + ویدیو

يکشنبه 29 مهر 1403 - 10:57

رژیم صهیونیستی با کشتار فلسطینیان در بیت‌لاهیا در شمال باریکه غزه، جنایت جدیدی را در کارنامه سیاه خود به ثبت رساند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در باریکه غزه گزارش داد که اردوگاه جبالیا در شمال این باریکه از شب گذشته در معرض عملیات نسل‌کشی از سوی صهیونیست‌ها قرار گرفت. جنگنده‌های ارتش اشغالگر از روز گذشته خانه‌های شهروندان و مناطق مسکونی را بمباران کردند و شهروندانی که قصد خروج از اردوگاه دارند، نیز هدف قرار دادند.

وی افزود: ارتش اشغالگر در بیت‌لاهیا نیز جنایت جدیدی مرتکب شد و یک منطقه مسکونی را که خانواده‌های بسیاری در آن ساکن هستند، بمباران کرد؛ این جنایت به شهادت بیش از 100 نفر و مجروح شدن ده‌ها نفر منجر شد. شمار زیادی نیز همچنان زیرآوار هستند.

خبرنگار العالم تاکید کرد که این حمله وحشیانه بدون هشدار قبلی صورت گرفت و اینک محوطه بیمارستان کمال عدوان آکنده از اجساد شهداست.

مناطق شمال باریکه غزه در معرض یک نسل‌کشی و پاکسازی قومی هستند؛ ارتش اشغالگر تعمدا مانع خروج فلسطینیان از شمال باریکه غزه می‌شود و از قصد تمام ساکنان این منطقه را به قتل می‌رساند. ارتش اشغالگر، آوارگان و شهروندان و هرکسی که قصد خروج از این منطقه را دارد، هدف قرار می‌دهد. و خانه‌ها را بر سر ساکنان آنها ویران می‌کند و تاکنون بسیاری از شهروندان و جوانان اردوگاه جبالیا را به اسارت درآورده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها