بارش موشک های حزب الله بر مناطق نظامی در تل آویو/ فرودگاه بن غوریون را نیز به تعطیلی کشاند + فیلم

سه شنبه 1 آبان 1403 - 11:15

حزب الله لبنان، صبح امروز سه شنبه، پایگاههای نظامی و چند منطقه در تل آویو و حیفا را با حمله های موشکی خود هدف قرار داده و باعث اختلال در فرودگاه "بن گوریون" در اسرائیل شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، مقاومت اسلامي در بيانيه‌ ی امروز خود آورده است "در حمايت از ملت مقاوم فلسطين در نوار غزه و در حمايت از مقاومت دلاورانه و شرافتمندانه‌شان در دفاع از لبنان و مردم آن، و پاسخ به حملات و کشتارهای دشمن صهیونیستی، در ساعت 7:50 صبح امروز سه شنبه، در قالب مجموعه عملیات "خیبر"، با ندای "لبیک یا نصرالله" در دو عملیات جداگانه ،پایگاه نظامی "گلیلوت" متعلق به یگان 8200 اطلاعات نظامی دشمن صهیونیستی،و همچنین گنبد "نیریت" را در حومه ی تل آویو، هدف موشکهای خود قرار دادیم".

پیشتر هم حزب الله لبنان از بمباران پایگاه دریایی "استلا ماریس" در شمال غرب "حیفا" با موشک خبر داده بود.

از سوی دیگر، رادیو ارتش اشغالگر از رصد پرتاب 20 موشک از لبنان به سمت تل آویو، جلیل علیا و جولان شمالی خبر داده و اذعان داشت که "یک فروند موشک در نزدیکی شهرک‌های مجاور خط سبز در شرق تل‌آویو سقوط کرده و در پی آن صدای انفجار مهیبی شنیده شده است .

جبهه داخلی اسرائیل در ارتش اشغالگر نیز اعلام کرد "آژیرهای خطر صبح امروز در مرکز اسرائیل، تل آویو، "قیسریا"، "هرتزلیا" و مناطق جنوب حیفا به دلیل پرتاب موشک از لبنان به صدا درآمد و در پی آن ترافیک هوایی در فرودگاه بن گوریون متوقف شده و ارتش در منطقه تل‌آویو وضعیت اضطراری اعلام کرده است.

پربیننده ترین خبرها