قالیباف در جمع خبرنگاران؛

شهادت سنوار برای جهان اسلام و همه آزادی‌خواهان ثلمه بزرگی است

شهادت سنوار برای جهان اسلام و همه آزادی‌خواهان ثلمه بزرگی است
چهارشنبه 2 آبان 1403 - 12:46

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت شهید سنوار برای همه ما برای همه امت اسلامی برای همه آزادی‌خواهان ثلمه بزرگی است ولی هرگز باعث توقف پیروزی‌ها و توقف این مسیر و صراط مستقیم نخواهد شد.

العالم - ایران

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه دوم آبان در مراسم‌ یادبود شهید سنوار که در دفتر حماس در تهران برگزار شد عنوان داشت: شهید سنوار امروز در بهشت برین است و تا وقتی هم در قید حیات بود چه زمانی که در زندان های رژیم بود و چه بعد از آن که در مجاهدت ها و چه روزی هم که پرچم را از شهید هنیه به دست گرفت و در میدان ایستاد نشان داد که شامل «و اخری تحبونهم و نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین» است.

وی گفت: امروز دشمنان ما خود می‌دانند که هرگز با ترور مردم و با ترور رهبران انقلابی هیچ گونه پیروزی نظامی و راهبردی برای آنها به دست نمی‌آید. رژیمی که جعلی است و اصالت و ماهیت ندارد بیش از هفتاد سال است که دم از امنیت پایدار می‌زند اما امروز نا امن ترین رژیم دنیاست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نتیجه خون این شهدا و پیروزی آنهاست. البته حتما شهادت شهید سنوار برای همه ما برای همه امت اسلامی برای همه آزادی‌خواهان ثلمه بزرگی است ولی هرگز باعث توقف پیروزی‌ها و توقف این مسیر و صراط مستقیم نخواهد شد

قالیباف اظهارداشت: امیدواریم و این‌گونه هم خواهد بود که انشاالله روز به روز این مسیر محکم‌تر و مستدام تر به پیش رود و خواهد رفت.

پربیننده ترین خبرها